Hun ND-podcast heeft de zaak vast in versnelling gebracht. Zo zullen ze het zelf ook zien, oa het fragment over het Avondmaal werd aardig geplugd.
De SGP - een open partij
Re: De SGP - een open partij
Wat is een moderne HHK (of eigenlijk HHG)?J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 13:42 PKN Elspeet is behoudender dan sommige moderne HHK's of linkse GG's.
En Stoffer komt oorspronkelijk ook uit die gemeente.
Die van jou denk ikMartijn schreef: ↑Gisteren, 14:32Wat is een moderne HHK (of eigenlijk HHG)?J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 13:42 PKN Elspeet is behoudender dan sommige moderne HHK's of linkse GG's.
En Stoffer komt oorspronkelijk ook uit die gemeente.
Wat een droevige ontwikkeling voor de kerken in Nederland. Maar goed. Ik snap het ook wel. Het blijft heel spijtig dat zoiets gebeurt.
viewtopic.php?p=1223561#p1223561
Ik hoop van harte dat ze een goede tijd krijgen in de dorpskerk. Blij om te horen dat ze als gezin tot een keuze zijn gekomen. Ik kan me hun keuze voor de oude dorpskerk van Elspeet ook goed voorstellen.
Onze predikant gaf onlangs in een preek aan dat hij een 'linkse' dominee wordt genoemd.Zeeuw schreef: ↑Gisteren, 15:06Die van jou denk ikMartijn schreef: ↑Gisteren, 14:32Wat is een moderne HHK (of eigenlijk HHG)?J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 13:42 PKN Elspeet is behoudender dan sommige moderne HHK's of linkse GG's.
En Stoffer komt oorspronkelijk ook uit die gemeente.. Al is die 'van mij' vermoedelijk 'moderner'.
Dus dan zal het wel dubbel op zijn, modern en links