nou, laten we het maar niet hebben over de belangen die spelen bij "pandemische paraatheid". Daar zijn pas een paar goede artikelen over verschenen.
Het dient iig niet de burger. svp geen geld daarnaartoe.
Het huidige kabinet
Re: Het huidige kabinet
Vertel over de artikelen? Een link misschien?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Dat is zinloos is mij meerdere keren gebleken.
Wel een anekdote: Pas was ik een reform winkel (ook daar zijn rekkelijken en preciesen in) en vroeg naar een bepaald iets. Dat was niet meer verkrijgbaar. Een gesprek leerde mij dat dit (vaak) gebeurd bij middelen die effectief zijn. De farmacie vind dat niet zo leuk en lobbyed het dan wel de verboden middelen lijst op.
En voorts hoop dat Trump doorzet en de WHO failliet gaat.
Ja, prettige manier van discussieren is dit. Maar ik kan artikelen hierover echt wel lezen.Wim Anker schreef: ↑Gisteren, 19:48Dat is zinloos is mij meerdere keren gebleken.
Wel een anekdote: Pas was ik een reform winkel (ook daar zijn rekkelijken en preciesen in) en vroeg naar een bepaald iets. Dat was niet meer verkrijgbaar. Een gesprek leerde mij dat dit (vaak) gebeurd bij middelen die effectief zijn. De farmacie vind dat niet zo leuk en lobbyed het dan wel de verboden middelen lijst op.
En voorts hoop dat Trump doorzet en de WHO failliet gaat.
En ja ik weet dat er dingen mis gaan binnen farmacie. Maar kind met badwater weggooien is ook weer zo wat.
En WHO is ook genoeg op aan te merken, zeker als je aan alle kanten moet kruipen. Maar het hielp zeker wel om pokken er wereldwijd onder te krijgen en om overzicht te houden bij ziekten die grens overgaan zoals ebola en Mpokken.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
Inkomens zijn de afgelopen jaren over het algemeen ook fors gestegen. Uiteraard moet het afbouwen van de hypotheekrenteaftrek niet leiden tot problemen bij huizenbezitters, maar daar werd in de maatregelen al voldoende rekening mee gehouden.merel schreef: ↑Gisteren, 14:21 Dat weet ik,alleen is dat een andere vraag/onderwerp. Profesto stelt dat vooral de rijkeren profiteren van de hypotheekrente aftrek. Hij onderbouwt dit niet met cijfers. De huizengekte is iets van de afgelopen 6 jaar. Daarvoor werden huizen voor een veel lagere prijs verkocht en maken mensen gebruik van de hypotheekrente aftrek.
Wat mij betreft wordt deze aftrek trouwens afgebouwd. Ik ben groot voorstander van het schrappen van alle toeslagen, subsidies, kindgebonden budget en kinderbijslag.
Volgens mij heb ik heel goed onderbouwd wat ik zei: hoe duurder het huis, hoe hoger de hypotheek, hoe hoger de te ontvangen aftrek. En de bezitters van dure huizen hebben dat niet nodig.
Het merendeel van de huizenbezitters heeft geen duur huis. Hoe kijk jij aan tegen de mensen met vele toeslagen die niet fulltime werken? Vind je dat ook oké?Profesto schreef: ↑36 minuten geledenInkomens zijn de afgelopen jaren over het algemeen ook fors gestegen. Uiteraard moet het afbouwen van de hypotheekrenteaftrek niet leiden tot problemen bij huizenbezitters, maar daar werd in de maatregelen al voldoende rekening mee gehouden.merel schreef: ↑Gisteren, 14:21 Dat weet ik,alleen is dat een andere vraag/onderwerp. Profesto stelt dat vooral de rijkeren profiteren van de hypotheekrente aftrek. Hij onderbouwt dit niet met cijfers. De huizengekte is iets van de afgelopen 6 jaar. Daarvoor werden huizen voor een veel lagere prijs verkocht en maken mensen gebruik van de hypotheekrente aftrek.
Wat mij betreft wordt deze aftrek trouwens afgebouwd. Ik ben groot voorstander van het schrappen van alle toeslagen, subsidies, kindgebonden budget en kinderbijslag.
Volgens mij heb ik heel goed onderbouwd wat ik zei: hoe duurder het huis, hoe hoger de hypotheek, hoe hoger de te ontvangen aftrek. En de bezitters van dure huizen hebben dat niet nodig.
merel schreef: ↑34 minuten geledenHet merendeel van de huizenbezitters heeft geen duur huis. Hoe kijk jij aan tegen de mensen met vele toeslagen die niet fulltime werken? Vind je dat ook oké?Profesto schreef: ↑36 minuten geledenInkomens zijn de afgelopen jaren over het algemeen ook fors gestegen. Uiteraard moet het afbouwen van de hypotheekrenteaftrek niet leiden tot problemen bij huizenbezitters, maar daar werd in de maatregelen al voldoende rekening mee gehouden.merel schreef: ↑Gisteren, 14:21 Dat weet ik,alleen is dat een andere vraag/onderwerp. Profesto stelt dat vooral de rijkeren profiteren van de hypotheekrente aftrek. Hij onderbouwt dit niet met cijfers. De huizengekte is iets van de afgelopen 6 jaar. Daarvoor werden huizen voor een veel lagere prijs verkocht en maken mensen gebruik van de hypotheekrente aftrek.