Vraag (algemeen)

KDD

Re: Vraag (algemeen)

Bericht door KDD »

Deze is iets verder weg

https://vanderveldeninterieur.nl
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Küchentreff Middelharnis.

https://kuechentreff-middelharnis.nl/
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Dank jullie heel hartelijk!
Mooie bedrijven sowieso!
Hoop dat ons budget toereikend is voor 1 of 2 van deze bedrijven die het dichtst bij ons in de buurt zitten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

Budgetplan in Ridderkerk
Eloesje

Bericht door Eloesje »

Orchidee schreef: Gisteren, 17:14
ZWP schreef:
Orchidee schreef: Gisteren, 15:27 Wij moeten over niet al te lange tijd een nieuwe keuken gaan uitzoeken.
Leuk maar lastig
24 jaar geleden goed geslaagd bij 'Ardi' in st Annaland was toen nog kleinschalig, gemoedelijk, betaalbaar, goede service en laagdrempelig, tegenwoordig ook een groot bedrijf net zoals andere keukenketens, het moet mooi, mooier, mooist , duur, duurder, duurst.
Wij zijn daar niet zo van en zoeken een klein zelfstandig bedrijf met eigen montage team die ook voor 'de gewone man' een goede keuken kan regelen en plaatsen.
Zijn hier mensen met tips?
De 'mandemakergroep' skippen wij graag maar iemand nog ervaring met eventueel andere bedrijven?

Het mooie van Ikea is dat het relatief betaalbaar is en vaste prijzen, dus geen ondoorzichtig onderhandelen...
Ik vind dat een lastige...
Niets mis met de keukens, ik zou daar prima kunnen slagen maar;
Wij moeten hem laten monteren en je moet maar net de goede monteur treffen er zijn ook 'minder goede' monteurs waar zij mee samenwerken.
Een schoonzoon van me heeft ook pas zijn eigen keuken van ikea gemonteerd en geïnstalleerd maar vond het pittig er is echt niets voorgemonteerd.

Wij hebben het helemaal zelf gedaan. Als je met de standaard maten af kunt is het echt heel goed te doen. Beetje handigheid vereist en ik zou het aanrechtblad zeker op maat laten maken.
Maar het kost wel veel tijd, inderdaad ieder kastje, laatje, handvat moet je compleet zelf in elkaar zetten. Dus je zit langer zonder keuken en je hebt flink wat pakketten om uit te zoeken. Dat was voor mij prima, ik vind dat echt leuk om te doen, maar je moet er wel tegen kunnen.

Als je er bij de anderen niet uit komt met de prijs is het wel het overwegen waard, ik zou dan in je kennissenkring rondvragen naar een handige harrie voor het monteren ipv een mogelijk 'slechte' monteur te moeten betalen.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Chrisje72 schreef:Budgetplan in Ridderkerk
Die is wel fijn in de buurt!
Misschien eerst daar maar eens kijken, heb in het verleden regelmatig een nieuw apparaat bij hun gekocht voor een fractie van de gangbare prijs.

Die keukenzaak in Middelharnis/Sommelsdijk spreekt ons ook aan.

@Eloesje: Zelf de keuken zetten zit er voor ons niet meer in, mijn man is daar lichamelijk niet meer toe in staat en de 'handige harrie's' in de familie hebben al hun krachten inmiddels aan anderen gegeven helaas voor ons, dus laten we het aan de proffesionele monteur over.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
DDD

Bericht door DDD »

Ik ben gisterenavond van Urk naar huis gereden, en heb het noorderlicht niet gezien. Niet goed in de spiegel gekeken, denk ik. Heeft iemand ervaring met een waarschuwingsapp of melding? Want ik zie zulke berichten altijd veel te laat.
Henk J

Bericht door Henk J »

Ben geabonneerd op de maildienst van noorderlichtjagers.nl Maar die waren gisteravond ook niet heel vroeg, deze keer was het onverwacht.
Plaats reactie