Een heel mooi boek! Gods zegen in het lezen!
Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken
Ik begin nu voor kringdoeleinden in 'Onweerstaanbaar aangeraakt: Levensecht geloven in een postchristelijke tijd' van Gerrit Immink om mezelf te laven aan hervormd-gereformeerde bevindelijkheid.
Een veilige Ark - Thomas Brooks.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Johann Gottfried Walther
Preek van Heinrich Bullinger (1504 - 1575): Gelovige kruisdragen
Jodocus van Lodensteyn:
De weegschaal van de onvolmaaktheden der heiligen of bedenkingen over het gewicht of de waarde die men te hechten heeft aan de gebreken en stuikelingen der geheiligden op aarde.
Nathaniel Hawthorne (1804 - 1864): De spoorweg naar de hemel. Een droom over de nieuwe spoorlijn van de stad Verderf naar de Hemelstad.
Jodocus van Lodensteyn:
De weegschaal van de onvolmaaktheden der heiligen of bedenkingen over het gewicht of de waarde die men te hechten heeft aan de gebreken en stuikelingen der geheiligden op aarde.
Nathaniel Hawthorne (1804 - 1864): De spoorweg naar de hemel. Een droom over de nieuwe spoorlijn van de stad Verderf naar de Hemelstad.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
De kracht van de Tora van rabbijn Jonathan Sacks.
Na eerder de fantastische serie 'Verbond en dialoog' gelezen te hebben, kijk ik uit naar dit nieuwe boek. Sacks weet met bijzonder veel wijsheid en inzicht de Schrift te laten spreken over de actualiteit.
Na eerder de fantastische serie 'Verbond en dialoog' gelezen te hebben, kijk ik uit naar dit nieuwe boek. Sacks weet met bijzonder veel wijsheid en inzicht de Schrift te laten spreken over de actualiteit.
Het hart van het christelijk geloof
J.C. Ryle
https://www.hertog.nl/artikel/978908897 ... jk-geloof/
J.C. Ryle
https://www.hertog.nl/artikel/978908897 ... jk-geloof/