Dat deed jij zeker niet.
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Gelukkig maar. Dank voor de reacties, ik maakte me een beetje zorgen omdat ik na het posten even geen tijd meer had om eventuele reacties te lezen - en toen ik einde middag weer inlogde was het topic weg. 't Is in elk geval goed om op de eigen bijdragen te reflecteren 
Het staat nu weer terug.
De vele advertenties op Youtube in de laatste preek van ds. Den Admirant.
Ik heb me er bij Youtube over beklaagd, ik vrees dat dat niet uit zal maken, maar ik hoop er maar het beste van.
Ik heb me er bij Youtube over beklaagd, ik vrees dat dat niet uit zal maken, maar ik hoop er maar het beste van.
Dank! Dat is dan zeker wat voor kerkdiensten. Want ik vind het echt heel ergerlijk om gekwebbel over warmhoudsokken en zelfs complottheorieën te horen tijdens het beluisteren van een kerkdienst.
Met YouTube premium ben je ook van de advertenties af.
-
Groepscirkel
- Maanenschijn
Ik heb een family-account en kost 25 euro per maand.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
Groepscirkel
Dat is best fors, vind ik. Op mijn eigen devices staan add-blockers, maar op mijn zakelijke laptop is dat niet mogelijk. 25 euro per maand of wat frustratie? Ik ga dan maar voor het laatste.
Mischien eens wegblijven van de Amerikaanse platforms?
Laat dat.dan onze bijdrage zijn aan "Make Europe Strong". Maakt @Elbert, @Parsifal wat geloofwaardiger.
Maar het zal er wel op neer komen dat we zelfs die moeite niet willen nemen om Oekraine te helpen.
Laat dat.dan onze bijdrage zijn aan "Make Europe Strong". Maakt @Elbert, @Parsifal wat geloofwaardiger.
Maar het zal er wel op neer komen dat we zelfs die moeite niet willen nemen om Oekraine te helpen.
Laatst gewijzigd door Wim Anker op 02 dec 2025, 08:37, 2 keer totaal gewijzigd.
- Dodo
Een persoonlijk account kost dertien euro, zo uit mijn hoofd.
Ik heb het er voor over om ongestoord te kunnen kijken.
Ik heb het er voor over om ongestoord te kunnen kijken.
- Maanenschijn
Ja dat is best fors. Tel daar 21 euro voor Spotify bij, en nog wat andere streamingdiensten is het per maand onwillekeurig best een heel bedrag.Groepscirkel schreef:Dat is best fors, vind ik. Op mijn eigen devices staan add-blockers, maar op mijn zakelijke laptop is dat niet mogelijk. 25 euro per maand of wat frustratie? Ik ga dan maar voor het laatste.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Precies. Dat is voor mij dan weer te veel, inderdaad. Dus de optie van Brave ga ik verkennen;-)