Verkiezingen Tweede Kamer NL 2025

merel

Re: Verkiezingen Tweede Kamer NL 2025

Bericht door merel »

Is dat niet van alle tijden? Rob Oudkerk sprak ook over kut Marokkanen. Iemand een feeks noemen vind ik niet heel.problematisch. Zo komt ze namelijk ook over.
Profesto

Bericht door Profesto »

Ik denk dat men minder moeite heeft met de letterlijke betekenis van het woord feeks, dan met de misogynie die erachter schuilt. Hetzelfde geldt voor heks.
En hetzelfde geldt voor wat Rob Oudkerk zegt, maar dan heeft het een racistische ondertoon.

Er zijn talloze manieren om kritiek te uiten op het gedrag of de opvattingen of de besluiten van anderen. Dat kan natuurlijk ook zonder dit soort woorden.
huisman

Bericht door huisman »

parsifal schreef: Vandaag, 10:38
Profesto schreef: Vandaag, 09:57
Wim Anker schreef: Vandaag, 09:31
merel schreef: Gisteren, 23:53

Dat hoor ik meer zeggen. Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Daarnaast vind ik dit de ophef niet waard. Wat mij betreft had hij door mogen gaan.
Inderdaad. Ik gunde D66 nog wel meer gezichtsverlies en schade.

Ook vwbt de 10 steden erbij is vandaag 1 dorp eraf de status geloof ik.
In coalitieland Nederland is dit een domme opmerking.
Je weet dat partijprogramma's nooit worden uitgevoerd, simpelweg omdat we hier een land van compromissen zijn.
Bovendien hebben we een BBB/VVD regering geen D66 regering. Geen fan van D66, maar ik sta niet te juichen als land gesloopt wordt en weer besluiten worden uitgesteld.
Het land gesloopt. Ga je schamen. We wonen in een zeer welvarend land die zich kan veroorloven om crisis zelf te creëeren en dan het niet kunnen oplossen. Stikstof is zo’n voorbeeld. Door onze zelf verzonnen belachelijke norm (KDW) kunnen we niets meer terwijl die norm niets doet aan de instandhouding van de natuur. Steeds meer wetenschappers zeggen dit maar de politiek beweegt nog niet.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
MGG

Bericht door MGG »

merel schreef: Vandaag, 13:16 Is dat niet van alle tijden? Rob Oudkerk sprak ook over kut Marokkanen. Iemand een feeks noemen vind ik niet heel.problematisch. Zo komt ze namelijk ook over.
Gezien de D66 tranen toen Kaag kritiek kreeg, is het logisch dat hij stopt. Verstandig dat D66 geen nieuwe benoemd.
Plaats reactie