de zoekfunctie loopt bij mij heel de tijd vast, heb er al tijden last van, welke verbinding of computer dan ook
Ik zocht vanavond op archibald+alexander (sinterklaaslijst...) maar ieder keer melding "the page isn't working now"
iemand een idee wat er fout gaat?
Zoekfunctie
Zoekfunctie
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Johann Gottfried Walther
Re: Zoekfunctie
Is wel vaker, is bij mij ook, ligt gewoon het forum en de software erachter.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Re: Zoekfunctie
Ik probeer binnenkort wat tijd vrij te maken voor wat upgrades aan de achterkant van het forum. De laatste tijd zijn er vooral veel AI bots het forum elke keer hard aan leegslurpen. Dat heeft impact op de verwerkingsnelheid voor de legitieme gebruikers.
Google indexeert de site ook goed en vlot. Zoeken op het forum gaat daar een stuk beter. Met 'site:refoforum.nl' in je zoekstring krijg je alleen antwoorden van het domein refoforum.nl. Dus zoeken op op google op brengt je waarschijnlijk wel bij het topic wat je zoekt. Het eerste resultaat is dan wel dit topic :-D
Google indexeert de site ook goed en vlot. Zoeken op het forum gaat daar een stuk beter. Met 'site:refoforum.nl' in je zoekstring krijg je alleen antwoorden van het domein refoforum.nl. Dus zoeken op op google op
Code: Selecteer alles
site:refoforum.nl archibald+alexanderRe: Zoekfunctie
dankjewel!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!