Meeting Betuwe

Welke datum komt uit

14 november
7
30%
21 november
8
35%
28 november
8
35%

Totaal aantal stemmen: 23

Johann Gottfried Walther

Re: Meeting Betuwe

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Of Hermannus moet naar de opticien.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Maanenschijn schreef: Gisteren, 14:38 Peren.... Geen autochtone Betuwnaar zeker?
T'is weer knudde met peren, ja. Appels met die kleur komen uit Nieuw Zeeland ofzo. :D
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Johann Gottfried Walther schreef: Gisteren, 15:07 Of Hermannus moet naar de opticien.
Ik heb sinds vanochtend een doorverwijzing naar het UMC Radboud voor mijn ogen...
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Herman schreef: Gisteren, 14:14 Welkom in de Betuwe maar kijk uit voor vrachtwagens vol appels:

Hier een ravage bij ons aan het einde van de straat.
Hier een filmpje van een beveiligingscamera waar het ongeluk met de trein op staat:

https://www.ad.nl/video/productie/nieuw ... gle.com%2F
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
merel

Bericht door merel »

Ik begrijp nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Slagbomen gingen dicht en hij rijdt door. Hoe kan dat?
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

merel schreef: Vandaag, 09:30 Ik begrijp nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Slagbomen gingen dicht en hij rijdt door. Hoe kan dat?
Dat vraag ik me ook af. Misschien wilde hij de bocht naar links maken, en lukt hem dat niet? Of hij ontdekte dat hij voor het spoor naar links had gemoeten, en wilde hij daarom achteruit rijden?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef: Vandaag, 09:15
Herman schreef: Gisteren, 14:14 Welkom in de Betuwe maar kijk uit voor vrachtwagens vol appels:

Hier een filmpje van een beveiligingscamera waar het ongeluk met de trein op staat:

Ik zag hem ook, ja. Niet handig gedaan.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef: Vandaag, 09:33
merel schreef: Vandaag, 09:30 Ik begrijp nog steeds niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Slagbomen gingen dicht en hij rijdt door. Hoe kan dat?
Dat vraag ik me ook af. Misschien wilde hij de bocht naar links maken, en lukt hem dat niet? Of hij ontdekte dat hij voor het spoor naar links had gemoeten, en wilde hij daarom achteruit rijden?
Hij wilde inderdaad gewoon keren, hoorde ik gisteren. En dat bewijst ook de beelden. En op één of andere manier slaat dan de motor af, in plaats van gas bij, valt de vrachtauto stil...
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Hij wilde keren, achteruit de straat in aan de kant van de bestuurder. Bij het achteruit rijden rijd hij zich klem tegen de slagboom aan de rechterkant. Hij trekt weer op naar voren.

Ik denk dat hij vooral in de spiegel kijkt en dan zie je vaak (is mijn ervaring) niet alles in je omgeving. Als hij pas laat ontdekt dat de slagbomen al dalen wil hij (waarschijnlijk) snel optrekken, maar slaat dan de motor af.

Dit is de wat ik begrijp zo’n beetje de eerste lezing.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Terri

Bericht door Terri »

Als je de beelden ziet, vind ik het bijzonder dat het nog redelijk, zonder heel ernstige verwondingen- of erger- afgelopen is.
Job

Bericht door Job »

J.C. Philpot schreef: Vandaag, 09:15

Als ik dit filmpje zie kan ik alleen maar denken aan de dierbare persoon uit mijn leven die alweer jaren geleden in totale wanhoop voor een goederentrein zijn leven heeft beeindigd. Wat een tomeloos geweld en wat een verschrikkelijk einde.
Plaats reactie