Verkiezingen oktober 2025
Re: Verkiezingen oktober 2025
Ik vind deze uitkomst ook niet zo slecht. De vorige keer was ik neer in mineur. De ellende is alleen dat opnieuw 4 partijen nodig zijn voor een coalitie.
- Johann Gottfried Walther
Chris Stoffer;
“De exitpoll belooft de SGP drie stabiele zetels, dat stemt ons enorm dankbaar!
Maar de totaaluitslag, waarin D66 de grootste partij lijkt, baart grote zorgen met het oog op de bescherming van het leven en de vrijheid van onderwijs.”
“De exitpoll belooft de SGP drie stabiele zetels, dat stemt ons enorm dankbaar!
Maar de totaaluitslag, waarin D66 de grootste partij lijkt, baart grote zorgen met het oog op de bescherming van het leven en de vrijheid van onderwijs.”
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
De Rijssenaar
Zou grappig zijn als je morgen straks wakker wordt en Wilders toch met 10 stemmen heeft gewonnen van D66..
Droom lekker verder.De Rijssenaar schreef: ↑Gisteren, 21:55 Zou grappig zijn als je morgen straks wakker wordt en Wilders toch met 10 stemmen heeft gewonnen van D66..
Meest logisch lijkt op basis van de exitpoll D66-VVD-PvdAGL-CDA.
Maar mw. Yesilgöz heeft natuurlijk in de campagne allerlei voorbehouden gecommuniceerd. Zij zijn voor elke mogelijke coalitie nodig, dus ze heeft een onderhandelingspositie (helaas).
PvdAGL inleveren voor JA21 graag.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Nee, liever geen extreem/radicaalrechts in de coalitie. VVD zit tegenwoordig ook al op het randje.
En daarnaast is het helemaal niet logisch, gezien D66 waarschijnlijk het initiatief zal nemen en JA21 op ongeveer geen enkel gebied overeenkomende standpunten met D66 heeft.
Met PVV en FVD in de verzameling is JA21 niet extreem. Verder niet mijn voorkeur, maar dat heeft de activistische vleugel van GL/PvdA ook niet.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Jij vindt alles rechts van D66 extreem en radicaal. Praat jij wel eens met iemand buiten je eigen bubbel?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wat PvdAGL in dit rijtje doet weet ik niet maar ik zie deze combinatie niet direct gebeuren.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
MGG
Timmermans is weggerend omdat hij het gewoon niet kan. Dus VVD heeft een verhaal waarom GL/PvdA nu wel kan.
Nu zou ik gaan denken dat Profesto bij D66 thuis hoort....dat lijkt me niet helemaal ok.
An sich wel de 3 middenpartijen erbij....