Kleine vreugden

Herman
Moderator

Re: Kleine vreugden

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef: Gisteren, 18:24 Vele vaderlandse vlaggen, die vandaag op viaducten wapperen. Geen idee wie ze daar neergehangen heeft.
Ik associeer ze vandaag toch met de rechts-radicale beweging en dus als een aanmoediging om op de fvd ofzo te stemmen. En minder als steun voor ons democratische bestel om allemaal te gaan stemmen.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Herman schreef:
J.C. Philpot schreef: Gisteren, 18:24 Vele vaderlandse vlaggen, die vandaag op viaducten wapperen. Geen idee wie ze daar neergehangen heeft.
Ik associeer ze vandaag toch met de rechts-radicale beweging en dus als een aanmoediging om op de fvd ofzo te stemmen. En minder als steun voor ons democratische bestel om allemaal te gaan stemmen.
Veel rechtsradicalen dan in jouw woonplaats. Heul veul vlaggen.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Maanenschijn schreef: Gisteren, 20:35 Veel rechtsradicalen dan in jouw woonplaats. Heul veul vlaggen.
Ooit hadden we een akkevietje bij het gemeentehuis hierachter.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Herman schreef: Gisteren, 19:35Ik associeer ze vandaag toch met de rechts-radicale beweging en dus als een aanmoediging om op de fvd ofzo te stemmen. En minder als steun voor ons democratische bestel om allemaal te gaan stemmen.
Die zullen daar mogelijk achter zitten inderdaad. Toch doet het me deugd om rood-wit-blauw te zien wapperen. Ik hoop dat we in ons land de Nederlandse vlag als iets Nederlands blijven zien, en niet als iets rechts-radikaals.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

J.C. Philpot schreef: Gisteren, 20:45
Herman schreef: Gisteren, 19:35Ik associeer ze vandaag toch met de rechts-radicale beweging en dus als een aanmoediging om op de fvd ofzo te stemmen. En minder als steun voor ons democratische bestel om allemaal te gaan stemmen.
Die zullen daar mogelijk achter zitten inderdaad. Toch doet het me deugd om rood-wit-blauw te zien wapperen. Ik hoop dat we in ons land de Nederlandse vlag als iets Nederlands blijven zien, en niet als iets rechts-radikaals.
Ze wapperen nu ook bij D66.
merel

Bericht door merel »

Daar heeft Jetten bij de aftrap van de verkiezingen ook op ingezet. Hij gaf aan dat de vlag voor alle Nederlanders is.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

merel schreef: Gisteren, 21:34 Daar heeft Jetten bij de aftrap van de verkiezingen ook op ingezet. Hij gaf aan dat de vlag voor alle Nederlanders is.
Daar heeft hij gelijk en dat is ook gewoon heel simpel te regelen.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Een bijbeltekst weer op verschillende reclameborden langs de a15 rond Sliedrecht!

Vandaag las ik deze tekst op de borden:
Johannes 8:12b
Jezus is het Licht van de wereld; wie Hem volgt, zal niet in duisternis wandelen

Er werden recent andere teksten getoond:
https://bijbeltekst.nu/recente-dagteksten/

Het isceen initiatief van verschillende kerken: PKN, GG, HHK en CGK: https://bijbeltekst.nu/#contact

Gods Woord zal niet ledig tot Hem wederkeren!
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Terri

Bericht door Terri »

J.C. Philpot schreef: Vandaag, 18:16 Een bijbeltekst weer op verschillende reclameborden langs de a15 rond Sliedrecht!

Vandaag las ik deze tekst op de borden:
Johannes 8:12b
Jezus is het Licht van de wereld; wie Hem volgt, zal niet in duisternis wandelen

Er werden recent andere teksten getoond:
https://bijbeltekst.nu/recente-dagteksten/

Het isceen initiatief van verschillende kerken: PKN, GG, HHK en CGK: https://bijbeltekst.nu/#contact

Gods Woord zal niet ledig tot Hem wederkeren!
Mooi initiatief, het ontroert me altijd weer als ik zo levensgroot die teksten zie.
Plaats reactie