Wat doen we vandaag?

merel

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door merel »

Henk J schreef: Gisteren, 12:33
merel schreef: Gisteren, 12:13 Wij zitten sinds vannacht zonder water. Dat is ook best vervelend.
Ja zeker, al zicht op wanneer dat terug is?
Volgens de site van het waterzuivering bedrijf zou het om 11.00 uur klaar zijn, maar de mensen die aan de gesprongen leiding werken zeggen dat het nog minimaal 4 uur duurt.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Stemmen op de SGP.

Zoals altijd mijn standaardgrapje gemaakt in het stemlokaal: kunnen jullie mij adviseren wat ik moet stemmen?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

J.C. Philpot schreef: Gisteren, 18:23 Stemmen op de SGP.

Zoals altijd mijn standaardgrapje gemaakt in het stemlokaal: kunnen jullie mij adviseren wat ik moet stemmen?
En gingen ze tegen de regels in? :livre
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

J.C. Philpot schreef:Stemmen op de SGP.

Probeerde ik ook, maar ze lachten me een beetje uit..... Op het dorp kennen ze me iets te goed denk ik.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
J.C. Philpot

Johann Gottfried Walther schreef: Gisteren, 18:27 En gingen ze tegen de regels in? :livre
De man achter de tafel reageerde adrem, en adviseerde lijst 316. Het biljet 6 keer omdraaien zei hij.
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 29 okt 2025, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
J.C. Philpot

Maanenschijn schreef: Gisteren, 18:37Probeerde ik ook, maar ze lachten me een beetje uit..... Op het dorp kennen ze me iets te goed denk ik.
:)

George Whitefield
merel

Bericht door merel »

Of ze horen deze grap de hele dag ;)
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

J.C. Philpot schreef: Gisteren, 18:23 Stemmen op de SGP.

Die heb ik hier ook gehoord ja. Netjes geantwoord: 'ja, dat had ik gisteren kunnen doen, morgen ook, maar vandaag niet'.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

De chips, nootjes, kaas en wijn staan klaar voor de uitslagenavond.
merel

Bericht door merel »

Haha, ik vind deze avonden ook altijd erg leuk.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Toch maar langzaam richting huis en bed. Gezellig om met politieke vrienden een uitslagenavond te hebben.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Plaats reactie