Verkiezingen oktober 2025

MGG

Re: Verkiezingen oktober 2025

Bericht door MGG »

DDD schreef: 23 okt 2025, 22:21 Misschien dat de NPO om het bevooroordeelde nieuws van Nieuwsuur en pas van Eva Jinek goed te maken nog even het Wilhelmus van de SGP-verkiezingsavond van vanavond kan uitzenden in het journaal. Zo'n grote verkiezingsbijeenkomst is toch wel nieuwswaardig, zou ik zeggen.
Ik acht de kans klein. Extra bezuinigingen op de NPO en de belastingdn verlagen of het geld naar de zorg is naar mijn idee de beste optie tegen door de staat gefinancierde verspreidimg van onbijbelse ideologieën.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Een goede partijrede. Hij is wel een klein beetje oud, maar wel uiterst actueel!
https://www.youtube.com/watch?v=OEe1z2UOeEM
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Bobber

Bericht door Bobber »

Bontenbal CDA ondertekent regenboogakkoord.
Bij VI haalde trok hij zijn woorden over artikel 23 ook weer in.
merel

Bericht door merel »

Hij trok zijn woorden niet in. Hij gaf aan dat hij niet direct op de juridische inhoud had moeten reageren door te zeggen dat grondrechten kunnen schuren, maar eerst empathie had moeten tonen
HHR

Bericht door HHR »

Bij CDA gaat momenteel alles om de stemmen. Principes doen er niet toe.
Alleen vermoed ik dat het tegen hen gaat werken.
Hoor al CU'ers die strategisch wilden stemmen terugkeren op hun schreden. Terecht m.i.
CDA is een lege huls.
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Bontebal zegt ook consequent, christendemocratische partij (niet een christelijke partij) en dat hij geen theologie wil bedrijven in de politiek.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
parsifal

Bericht door parsifal »

HHR schreef: Gisteren, 16:10 Bij CDA gaat momenteel alles om de stemmen. Principes doen er niet toe.
Hoor al CU'ers die strategisch wilden stemmen terugkeren op hun schreden. Terecht m.i.
CDA is een lege huls.
Dit slaat ook weer nergens op. CDA staat op sommige punten voor andere standpunten en principes dan CU en SGP, maar ze zijn onder Bontenbal echt veel minder opportunistisch dan hiervoor en zijn principieel behoorlijk narekenbaar.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
huisman

Bericht door huisman »

Bobber schreef: Gisteren, 13:24 Bontenbal CDA ondertekent regenboogakkoord.
Ik hoorde op de radio nummer 6 van GL/PvdA Marjolijn Moorman over artikel 23. Wat een karikatuur maakt zij van het christelijk onderwijs. Feitenvrije onzin maar voor mij is duidelijk dat christelijk onderwijs zeer onder druk staat. Links, D66 en VVD zijn anti religie in het onderwijs. PVV/BBB en JA21 willen geen islamitisch onderwijs en zetten daardoor art 23 ook onder druk.

Als ik dan zo GL/PvdA mevr. Moorman uit Amsterdam hoor zeggen dat onderwijs veilig voor elke leerling moet zijn zou ik haar eerst wijzen op de Joodse leerlingen en studenten die zeer onveilig zijn op Amsterdamse scholen en Universiteiten.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
DDD

Bericht door DDD »

Bobber schreef:Bontenbal CDA ondertekent regenboogakkoord.
Het is kennelijk ontzettend ingewikkeld om goed te luisteren, maar dat laatste is echt niet waar.
MGG

Bericht door MGG »

HHR schreef: Gisteren, 16:10 Bij CDA gaat momenteel alles om de stemmen. Principes doen er niet toe.
CDA is een lege huls.
Treurig dat artikel 23 en zulke zaken voor veel stemmers belangrijker lijken dan ongeboren leven. Het CDA is probeert fatsoenlijk over te komen, maar dat zijn hun standpunten op dit gebied niet.
Bobber

Bericht door Bobber »

MGG schreef: Gisteren, 16:49
CDA is een lege huls.
Treurig dat artikel 23 en zulke zaken voor veel stemmers belangrijker lijken dan ongeboren leven. Het CDA is probeert fatsoenlijk over te komen, maar dat zijn hun standpunten op dit gebied niet.
Precies. Een christelijke partij die voor het recht op abortus is.
Bobber

Bericht door Bobber »

DDD schreef: Gisteren, 16:46
Bobber schreef:Bontenbal CDA ondertekent regenboogakkoord.
Het is kennelijk ontzettend ingewikkeld om goed te luisteren, maar dat laatste is echt niet waar.
Je hebt gelijk. Mijn brein vatte het te kort door de bocht op. Ik had wat meelevender moeten reageren.
Dit noem je een Bonteballetje.
Profesto

Bericht door Profesto »

huisman schreef: Gisteren, 16:34
Ik hoorde op de radio nummer 6 van GL/PvdA Marjolijn Moorman over artikel 23. Wat een karikatuur maakt zij van het christelijk onderwijs. Feitenvrije onzin maar voor mij is duidelijk dat christelijk onderwijs zeer onder druk staat. Links, D66 en VVD zijn anti religie in het onderwijs. PVV/BBB en JA21 willen geen islamitisch onderwijs en zetten daardoor art 23 ook onder druk.

Als ik dan zo GL/PvdA mevr. Moorman uit Amsterdam hoor zeggen dat onderwijs veilig voor elke leerling moet zijn zou ik haar eerst wijzen op de Joodse leerlingen en studenten die zeer onveilig zijn op Amsterdamse scholen en Universiteiten.
Want omdat Joodse leerlingen onveiligheid ervaren, moeten anderen dat ook ervaren? :bobo
Martijn

Bericht door Martijn »

Profesto schreef: Gisteren, 22:40
huisman schreef: Gisteren, 16:34

Want omdat Joodse leerlingen onveiligheid ervaren, moeten anderen dat ook ervaren? :bobo
Het moet veilig zijn voor elke leerling, dus ook Joodse leerlingen.
Plaats reactie