Ik acht de kans klein. Extra bezuinigingen op de NPO en de belastingdn verlagen of het geld naar de zorg is naar mijn idee de beste optie tegen door de staat gefinancierde verspreidimg van onbijbelse ideologieën.DDD schreef: ↑23 okt 2025, 22:21 Misschien dat de NPO om het bevooroordeelde nieuws van Nieuwsuur en pas van Eva Jinek goed te maken nog even het Wilhelmus van de SGP-verkiezingsavond van vanavond kan uitzenden in het journaal. Zo'n grote verkiezingsbijeenkomst is toch wel nieuwswaardig, zou ik zeggen.
Verkiezingen oktober 2025
-
MGG
Re: Verkiezingen oktober 2025
Een goede partijrede. Hij is wel een klein beetje oud, maar wel uiterst actueel!
https://www.youtube.com/watch?v=OEe1z2UOeEM
https://www.youtube.com/watch?v=OEe1z2UOeEM
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Bontenbal CDA ondertekent regenboogakkoord.
Bij VI haalde trok hij zijn woorden over artikel 23 ook weer in.
Hij trok zijn woorden niet in. Hij gaf aan dat hij niet direct op de juridische inhoud had moeten reageren door te zeggen dat grondrechten kunnen schuren, maar eerst empathie had moeten tonen
Bij CDA gaat momenteel alles om de stemmen. Principes doen er niet toe.
Alleen vermoed ik dat het tegen hen gaat werken.
Hoor al CU'ers die strategisch wilden stemmen terugkeren op hun schreden. Terecht m.i.
CDA is een lege huls.
Alleen vermoed ik dat het tegen hen gaat werken.
Hoor al CU'ers die strategisch wilden stemmen terugkeren op hun schreden. Terecht m.i.
CDA is een lege huls.
- Johann Gottfried Walther
Bontebal zegt ook consequent, christendemocratische partij (niet een christelijke partij) en dat hij geen theologie wil bedrijven in de politiek.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Dit slaat ook weer nergens op. CDA staat op sommige punten voor andere standpunten en principes dan CU en SGP, maar ze zijn onder Bontenbal echt veel minder opportunistisch dan hiervoor en zijn principieel behoorlijk narekenbaar.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ik hoorde op de radio nummer 6 van GL/PvdA Marjolijn Moorman over artikel 23. Wat een karikatuur maakt zij van het christelijk onderwijs. Feitenvrije onzin maar voor mij is duidelijk dat christelijk onderwijs zeer onder druk staat. Links, D66 en VVD zijn anti religie in het onderwijs. PVV/BBB en JA21 willen geen islamitisch onderwijs en zetten daardoor art 23 ook onder druk.
Als ik dan zo GL/PvdA mevr. Moorman uit Amsterdam hoor zeggen dat onderwijs veilig voor elke leerling moet zijn zou ik haar eerst wijzen op de Joodse leerlingen en studenten die zeer onveilig zijn op Amsterdamse scholen en Universiteiten.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Het is kennelijk ontzettend ingewikkeld om goed te luisteren, maar dat laatste is echt niet waar.Bobber schreef:Bontenbal CDA ondertekent regenboogakkoord.
-
MGG
Treurig dat artikel 23 en zulke zaken voor veel stemmers belangrijker lijken dan ongeboren leven. Het CDA is probeert fatsoenlijk over te komen, maar dat zijn hun standpunten op dit gebied niet.
Je hebt gelijk. Mijn brein vatte het te kort door de bocht op. Ik had wat meelevender moeten reageren.
Dit noem je een Bonteballetje.
Want omdat Joodse leerlingen onveiligheid ervaren, moeten anderen dat ook ervaren?huisman schreef: ↑Gisteren, 16:34Ik hoorde op de radio nummer 6 van GL/PvdA Marjolijn Moorman over artikel 23. Wat een karikatuur maakt zij van het christelijk onderwijs. Feitenvrije onzin maar voor mij is duidelijk dat christelijk onderwijs zeer onder druk staat. Links, D66 en VVD zijn anti religie in het onderwijs. PVV/BBB en JA21 willen geen islamitisch onderwijs en zetten daardoor art 23 ook onder druk.
Als ik dan zo GL/PvdA mevr. Moorman uit Amsterdam hoor zeggen dat onderwijs veilig voor elke leerling moet zijn zou ik haar eerst wijzen op de Joodse leerlingen en studenten die zeer onveilig zijn op Amsterdamse scholen en Universiteiten.
Het moet veilig zijn voor elke leerling, dus ook Joodse leerlingen.Profesto schreef: ↑Gisteren, 22:40Want omdat Joodse leerlingen onveiligheid ervaren, moeten anderen dat ook ervaren?huisman schreef: ↑Gisteren, 16:34Ik hoorde op de radio nummer 6 van GL/PvdA Marjolijn Moorman over artikel 23. Wat een karikatuur maakt zij van het christelijk onderwijs. Feitenvrije onzin maar voor mij is duidelijk dat christelijk onderwijs zeer onder druk staat. Links, D66 en VVD zijn anti religie in het onderwijs. PVV/BBB en JA21 willen geen islamitisch onderwijs en zetten daardoor art 23 ook onder druk.
Als ik dan zo GL/PvdA mevr. Moorman uit Amsterdam hoor zeggen dat onderwijs veilig voor elke leerling moet zijn zou ik haar eerst wijzen op de Joodse leerlingen en studenten die zeer onveilig zijn op Amsterdamse scholen en Universiteiten.![]()