Wist je dat...

Job

Re: Wist je dat...

Bericht door Job »

Job schreef: 08 apr 2025, 18:43
DDD schreef: 08 apr 2025, 16:59 Hoe laat? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Dat weet ik niet uit mijn hoofd. De tweede vraag die tijdens het forumgesprek aan de orde kwam, dacht ik. Dat was tijdens de middagvergadering.
Inmiddels staat alles online. Alle referaten aanbevolen. https://vrouwenbondgergem.nl/2025/04/09/bondsdag2025/
helma

Bericht door helma »

Is er iemand geïnteresseerd in oude kaarten?
Een vriendin stuurde me dit bericht; maar ik heb geen geïnteresseerden in mijn contacten.

I inhereted a precious antique map of the Netherlands
I will so appreciate it if you keep your ears open in the coming months in case the Lord makes your paths cross with someone who may be interested or something, because there will probably be more interest in the Netherlands, I just do not have the right contacts there.

Here is the map: https://www.oldworldauctions.com/catalog/lot/204/389
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Het op dit moment op de Veluwe eikels regent? We zaten een weekendje in Lunteren en het waren serieuze klappen op het dak van het chalet. En de omgeving was prachtig! Je zou er bijna naar toe verhuizen als Zeeland niet zo mooi was.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

ik er niet aan moet denken om tussen de bomen te wonen? Ik kijk graag van me af, als is het schuin omhoog
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Henk J

Bericht door Henk J »

Zeeuw schreef: Vandaag, 13:08 Het op dit moment op de Veluwe eikels regent? We zaten een weekendje in Lunteren en het waren serieuze klappen op het dak van het chalet. En de omgeving was prachtig! Je zou er bijna naar toe verhuizen als Zeeland niet zo mooi was.
De omgeving van Lunteren is veel mooier dan Zeeland :OO3
Maar zeker in een chalet kun je vallende eikels goed horen ja, je zou denken dat het chalet instort.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Henk J schreef: Vandaag, 13:21
Zeeuw schreef: Vandaag, 13:08 Het op dit moment op de Veluwe eikels regent? We zaten een weekendje in Lunteren en het waren serieuze klappen op het dak van het chalet. En de omgeving was prachtig! Je zou er bijna naar toe verhuizen als Zeeland niet zo mooi was.
De omgeving van Lunteren is veel mooier dan Zeeland :OO3
Maar zeker in een chalet kun je vallende eikels goed horen ja, je zou denken dat het chalet instort.
Het laatste klopt absoluut :-). Er zat een hottub bij, daarin was het ook eikels ontwijken. Die dingen hebben best scherpe puntjes. Straks de auto maar eens schoonmaken en kijken hoe die zich heeft gehouden.
JvW

Bericht door JvW »

In Zeeland regent het ook eikels hoor, de eikenboom in onze tuin laat het eikels regenen op het schuurdakje van de buren. Ik onderschrijf je mening over Zeeland volledig, de zeelucht kan ik niet lang missen.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Ondertussen komen die Zeeuwen wel allemaal hier op de Veluwe voor hun vakantie 🙃
JvW

Bericht door JvW »

Vrouwke schreef: Vandaag, 20:43 Ondertussen komen die Zeeuwen wel allemaal hier op de Veluwe voor hun vakantie 🙃
Nee hoor, wees maar niet bang….😉
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Plaats reactie