Maanenschijn schreef:Zoals inmiddels bijna te doen gebruikelijk organiseer ik weer een RF-meeting. Mijn voorstel is om vrijdag 26 september DV elkaar vanaf 19.30/20.00 uur (voor wie dat wil) elkaar te ontmoeten, traditiegetrouw bij mij thuis.
Om een beetje zicht te hebben wie en hoeveel mensen er willen komen en om de adres-gegevens te sturen, laat mij graag via het mailadres wat bij mijn profiel beschikbaar is weten of je plan hebt te komen. Ik stuur je dan persoonlijk de adresgegevens en verdere informatie. Voor de treinreizigers kan ik mogelijk iets regelen om bij het station Geldermalsen te worden opgehaald.
De voorgaande keren waren het gezellige ontmoetingen, leuk om de mens achter de (nick)name en alle schrijfsels te zien.
Ik ben bang dat er een vrij belangrijke vergadering op de agenda komt en ik helaas, helaas verhinderd ben
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bertiel schreef: ↑08 sep 2025, 19:56
Ik ben bang dat er een vrij belangrijke vergadering op de agenda komt en ik helaas, helaas verhinderd ben
yep, ik ontkom niet aan een vergadering.
baal ontzettend, had jullie graag (weer) ontmoet!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ik vindt het heel jammer, maar het gaat me toch niet lukken om er bij te zijn.
Ik heb een kerkelijke activiteit waar ik aanwezig moet zijn, en had in gedachten daarna naar de meeting te komen. Maar mijn vrouw is ook afwezig deze avond werd zojuist bekend, wat betekend dat ik na de activiteit bij de kinderen thuis moet zijn.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
...ik zit in een drukke periode en nu het toch een heel magere meeting wordt kom ik liever op een moment met meerdere leden.
Mijn potloodaantekening werd al steeds dunner...
Maanenschijn schreef: ↑Gisteren, 10:39
Jammer, maar soms moet je verstandige keuzes maken .
Voor zover ik kan zien hebben de meesten mijn adresgegevens. Alleen @huisman niet. Die kan ik echter geen mail sturen.
Dus: @huisman, neem graag contact met mij op of stap misschien bij Helma in.
Bij Helma instappen gaat niet meer lees ik. Misschien toch maar een andere datum prikken? Onze dochter en haar gezin verhuist dat weekend dus mij komt het ook slecht uit.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.