Ds. Dubbeldam

Gesloten
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Ds. Dubbeldam

Bericht door freek »

Ds. B.A. Dubbeldam toegelaten als predikant binnen de HNHK.

In zijn vergadering van 1 maart 2006 heeft het breed moderamen van de Generale Synode op advies van de cie. Toelating besloten om ds. B.A. Dubbeldam, emeritus predikant te Voorthuizen toe te laten tot dienaar des Woords in volle rechten in de HNHK.

Bovenstaande meld de site van de Hersteld Nederlandse Hervormde Kerk. Volgens mij is Ds. Dubbeldam al eerder lid geweest van de HNHK.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Nog nooit van gehoord. Waar heeft deze ds. gestaan?
Johannes 3:16
Berichten: 914
Lid geworden op: 24 mar 2004, 00:17

Bericht door Johannes 3:16 »

Unionist schreef:Nog nooit van gehoord. Waar heeft deze ds. gestaan?
Ds. Dubbeldam heeft tot vorig jaar juni de hervormde gemeente (binnen de PKN) van Twijzelerheide gediend.
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Bericht door freek »

Dan zal het ook niet waarschijnlijk zijn dat hij al eerder lid was van de HNHK. Mijn excuses :)
lokje

Bericht door lokje »

Johannes 3:16 schreef:
Unionist schreef:Nog nooit van gehoord. Waar heeft deze ds. gestaan?
Ds. Dubbeldam heeft tot vorig jaar juni de hervormde gemeente (binnen de PKN) van Twijzelerheide gediend.
Volgens mij vanaf 1974: Parrega-Hieslum, Lage Zwaluwe en Zwammerdam. De eerste twee gemeenten zijn conf/midden orthodox, voor de kenners. En vanaf 1996 Twijzelerheide, waar hij de opvolger werdt van dr. J. J. C. Dee, die daar de Hervormde Kerk verliet uit onvrede over het SoW proces en over stapte naar de vrijgemaakten, waar hij inmiddels ook weer vertrokken is.
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ik denk dat de vraag/onduidelijkheid van freek is opgehelderd en daarom sluit ik dit topic, voordat we via allerlei zijwegen ontsporen (ervaringen uit het verleden...... ;)).
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Gesloten