k ben benewd wie dad is
Erdee
Re: Erdee
Die heeft dat hier zelf eind juli al aangekondigd.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
leuk!
Ik schaam me voor m'n spelling, het moet hier bij sommigen af en toe pijn doen
Ik schaam me voor m'n spelling, het moet hier bij sommigen af en toe pijn doen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Leuk! Mooie foto ook.
Ja het ND-artikel was eerder een aanleiding geweest voor discussie, dacht ik zo;-)
Maar ik heb het interview met heel veel genoegen gelezen. Het RD mag je wel zeer dankbaar zijn. En ik ook, want ik krijg helemaal de kriebels van taalfouten in kranten en er is (ik denk vijf jaar geleden, maar dat weet ik niet precies meer) een tijd geweest dat ik dacht dat het aantal flink toenam, maar nu valt het mij niet meer op.
Maar ik heb het interview met heel veel genoegen gelezen. Het RD mag je wel zeer dankbaar zijn. En ik ook, want ik krijg helemaal de kriebels van taalfouten in kranten en er is (ik denk vijf jaar geleden, maar dat weet ik niet precies meer) een tijd geweest dat ik dacht dat het aantal flink toenam, maar nu valt het mij niet meer op.
Ieder zijn hobby. Ik maak gelukkig nooit vouten.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ook weer wel mooi dat je als cryptobaptist in de GG zit.DDD schreef: ↑Gisteren, 10:39 Ja het ND-artikel was eerder een aanleiding geweest voor discussie, dacht ik zo;-)
Overigens dacht ik eerst aan een cryptobelegger maar dat is weer wat anders.
-
Haha kben precies het tegenovergestelde, ik let nooit op mijn schrijfsels