Wat doen we vandaag?

Edelweiss

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Edelweiss »

refo schreef: 18 aug 2025, 10:25
Edelweiss schreef: 18 aug 2025, 10:13
refo schreef: 16 aug 2025, 16:41 Vandaag van Vitznau naaar Flüelen gevaren en weer terug. De terugvaart in een Dampfschiff.
Dan heb ik jullie denk ik gezien.
Leuk. Waar was je?
Ik kwam terug van een kennis opzoeken in Flüelen en heb daarna in Vitznau een eenmanspicknick gehouden. En daar vandaan weer naar huis. Heerlijk.
refo schreef: 18 aug 2025, 11:50 Vandaag Rigi-Kulm. In het dal een wolkenzee. Boven zonnig.
Jammer dat het zicht niet extreem helder is deze dagen. Ik kan Kulm net-an zien vanuit mijn raam, dus: hoi! Grappig om een medeforummer in de buurt te hebben.

@merel: spannend, solliciteren! Zelfde type baan, andere werkgever, of wil je echt iets anders? In elk geval succes gewenst!
refo

Bericht door refo »

Viel mee. Voorbij Kaltbad kwamen we boven de wolken. Goed zicht op Eiger en Jungfrau.
merel

Bericht door merel »

Edelweiss schreef: 18 aug 2025, 14:15
@merel: spannend, solliciteren! Zelfde type baan, andere werkgever, of wil je echt iets anders? In elk geval succes gewenst!
Zeker spannend, heb momenteel 4 ijzers in het vuur. Het een lijkt mij leuker dan het ander en twee banen lijken mij echt leuk.
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Samen met zoon mee met een vleermuizenwandeltocht met bat detectoren en warmtecamera's. Vooraf een presentatie en uitleg. Was erg leuk. 5 soorten tegengekomen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Pompoenensoep maken voor komende zondagen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Marijn_M

Bericht door Marijn_M »

Op zaterdag? Altijd rustigaan doen. Lekker hoor. HUishouden heb ik op vrijdag al klaar.
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

Ikea-supermarkt-kastje_in_elkaar_zetten
helma

Bericht door helma »

Met mijn moeder en zus naar de jaarlijkse familiereünie. Dit keer in Schuddebeurs.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Straks... de laatste eer bewijzen; weer valt een van onze neven weg... Het wordt wel dun, wat betreft onze generatie.
Ik denk dat de rouwdienst wel is te volgen via internet bij de Hervormde gemeente van Wierden. Maar weet niet of daar verder iemand belang bij heeft. Een rouwdienst is immers geen kerkdienst... Misschien wordt het wel een dankdienst, dat is wel vrij algemeen in Wierden.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
DDD

Bericht door DDD »

Veel sterkte, DIA. Ik zal het zeker bekijken. Ik kijk graag rouwsamenkomsten terug (niet dat ik dat wekelijks doe, dat zou misschien ook ongezond zijn, maar als er een aanleiding is, ben ik er graag bij, al dan niet persoonlijk).
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Mijn dochter afleveren in haar studentenkamer. Ze woont nu bij broer Wim. Als dat maar goed gaat. :)
Terri

Bericht door Terri »

Ad Anker schreef: Gisteren, 13:14 Mijn dochter afleveren in haar studentenkamer. Ze woont nu bij broer Wim. Als dat maar goed gaat. :)
:yahoo
Wim Anker

Bericht door Wim Anker »

Ad Anker schreef: Gisteren, 13:14 Mijn dochter afleveren in haar studentenkamer. Ze woont nu bij broer Wim. Als dat maar goed gaat. :)
:super
Enige hulp op RF kan ik wel gebruiken!
huisman

Bericht door huisman »

Wim Anker schreef: Gisteren, 14:13
:super
Enige hulp op RF kan ik wel gebruiken!
Als ze Anker DNA heeft vrees ik het ergste. :D
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Ai, goed checken of ze niet radicaliseert :)
Plaats reactie