Haamstede Conferentie

DDD

Re: Haamstede Conferentie

Bericht door DDD »

Maanenschijn schreef: Vandaag, 08:24 Hoewel ik dergelijke literatuur wel kan waarderen vind ik het niet zo geschikt als voorbeelden op de preekstoel. Velen kennen de boeken (verfilming) niet en er zijn ook mensen genoeg die er niets van willen weten.
Ik vind het juist goed als een predikant een zekere algemene ontwikkeling veronderstelt en zo nodig stimuleert.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

huisman schreef: Vandaag, 10:35
Bertiel schreef: Vandaag, 09:46 sorry Huisman, maar er zit toch wel verschil tussen BWP en de leer van de GGiN of rechts GG
Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik schreef ook over frames die ik over ons ‘Panders’ regelmatig voorbij zie komen op dit geweldige forum.
Dank je! :super
huisman

Bericht door huisman »

Tiberius schreef: Vandaag, 11:10
Bertiel schreef: Vandaag, 09:46 sorry Huisman, maar er zit toch wel verschil tussen BWP en de leer van de GGiN of rechts GG
Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik schreef ook over frames die ik over ons ‘Panders’ regelmatig voorbij zie komen op dit geweldige forum.
Tja als je bijna 20.000 berichten in 16 jaar hebt gepost zoals ik kan ik moeilijk iets anders zeggen. :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Marijn_M

Bericht door Marijn_M »

huisman schreef: Vandaag, 11:38
Tiberius schreef: Vandaag, 11:10
Tja als je bijna 20.000 berichten in 16 jaar hebt gepost zoals ik kan ik moeilijk iets anders zeggen. :)
Lid geworden op 12 nov 2009, eerste bericht op 18 nov 2009 om 15:07… en sindsdien nooit meer gestopt. Je hoort gwoon bij het inventaris.
Plaats reactie