Naturel chips, ribbel.
Waterijs of roomijs?
Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
Laten komen zoals het komt.
Wel met alle gezelligheid vandien: wandelen terwijl de blaadjes van de bomen om je heen dwarrelen, véél kaarsjes en lichtjes in huis, een zachte plaid om je heen, genieten van een kopje thee terwijl de regen tegen de ramen klettert, over een kerstmarkt wandelen met een bekertje glühwein en genieten van alle opgetogen gezichten, wandelen in de sneeuw, warme chocolademelk, en verwondering bij het zien dat ondanks het koude, gure weer er toch weer knoppen aan bomen en struiken komen.
Bij storm: binnen blijven of een strandwandeling maken?
Wel met alle gezelligheid vandien: wandelen terwijl de blaadjes van de bomen om je heen dwarrelen, véél kaarsjes en lichtjes in huis, een zachte plaid om je heen, genieten van een kopje thee terwijl de regen tegen de ramen klettert, over een kerstmarkt wandelen met een bekertje glühwein en genieten van alle opgetogen gezichten, wandelen in de sneeuw, warme chocolademelk, en verwondering bij het zien dat ondanks het koude, gure weer er toch weer knoppen aan bomen en struiken komen.
Bij storm: binnen blijven of een strandwandeling maken?
- J.C. Philpot
Lastige keuze. Moet harde windt is een strandwandeling heerlijk. Maar als het te hard waait word je gezandstraald. Maar binnenblijven is ook geen optie! Dus dan maar een strandwandeling.
Tunneltent of vouwwagen?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Tunneltent, maar enkel als je die kan opblazen
Frankrijk of Spanje?
Frankrijk of Spanje?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- J.C. Philpot
Met dynamiet kun je elke tent opblazen

Frankrijk. Het is wel jammer dat er Fransen wonen, maar het is toch minder ver rijden als Spanje.
Wonen in de grote stad, of in een afgelegen streek op het platteland?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Afgelegen streek op het platteland.J.C. Philpot schreef: ↑22 aug 2025, 11:18 Frankrijk. Het is wel jammer dat er Fransen wonen, maar het is toch minder ver rijden als Spanje.
IJsland of Italië?
IJsland.Henk J schreef: ↑22 aug 2025, 11:24Afgelegen streek op het platteland.J.C. Philpot schreef: ↑22 aug 2025, 11:18 Frankrijk. Het is wel jammer dat er Fransen wonen, maar het is toch minder ver rijden als Spanje.
IJsland of Italië?
Noorderlicht zien of gletsjer bekijken