Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
We hebben er dagelijks een paar om het huis. Heel schattig, inderdaad. Mooi vertier voor de kleinkinderen

~~Soli Deo Gloria~~
- Maanenschijn
Wat mooi!
Tempel van Apollo
Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met TapatalkRe: Schitterende foto's (2)
Gisteravond wandeling op de Posbank.

-
Wow, wat een prachtige foto's helma en Hendrikus!
Gaaf. Was dat met zo'n workshop of heb je die in het wild 'geschoten'?Hendrikus schreef:
Joehoe, hier komt de oehoe
Ik heb er 1 keer een in Nederland gezien, en gefotografeerd. In Arboretum Wageningen terwijl ik daar per ongeluk wandelde. Met een Wintertaling tussen zijn poten. Heel gaaf.
In Alberta heb ik er een keer 3 of 4 tegelijk gezien. Vrij jonge exemplaren. Die kon ik ook fotograferen.
Bij De Valk Roofvogels in Lunteren, geen workshop maar een sessie waarbij in drie uur tijds een serie van pakweg 12 vogels wordt getoond. Deze was 's morgens bij zonsopkomst, een vroegertje dushelma schreef: ↑20 aug 2025, 16:46Gaaf. Was dat met zo'n workshop of heb je die in het wild 'geschoten'?Hendrikus schreef:
Ik heb er 1 keer een in Nederland gezien, en gefotografeerd. In Arboretum Wageningen terwijl ik daar per ongeluk wandelde. Met een Wintertaling tussen zijn poten. Heel gaaf.
In Alberta heb ik er een keer 3 of 4 tegelijk gezien. Vrij jonge exemplaren. Die kon ik ook fotograferen.

~~Soli Deo Gloria~~
Heel gaaf!Hendrikus schreef:Bij De Valk Roofvogels in Lunteren, geen workshop maar een sessie waarbij in drie uur tijds een serie van pakweg 12 vogels wordt getoond. Deze was 's morgens bij zonsopkomst, een vroegertje dushelma schreef: ↑20 aug 2025, 16:46Gaaf. Was dat met zo'n workshop of heb je die in het wild 'geschoten'?Hendrikus schreef:
Mooi shot.Hendrikus schreef:
Hier in de tuin kun je een ransuil vastleggen. Ik dacht even dat hij/zij niet terug kwam, maar tijdens de vakantie lagen er ineens weer braakballen onder de bomen hier in de tuin.