Bij veel bedrijven kan je extra dagen kopen.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Mijn jongste zit een school in Blijdorp, met een bredere wijk functie. De oudste zit op een school met vooral een Hillegersberg--Schiebroek-Zestienhoven publiek. Zijn vrienden vliegen ook heel de wereld over.merel schreef: ↑Gisteren, 16:15
Ik zie juist om mij heen dat klasgenoten van mijn kinderen ongeveer 5 keer per jaar op vakantie gaan. Dit jaar staat voor sommige kinderen Tanzania, Zuid Afrika, Peru en Indonesië op het programma.Daarnaast gaan ze jaarlijks skiën, meerdere keren op stedentrip etc. Ik vind het bizar.
Zie dat inderdaad veel in mijn werkomgeving. Deze zomer veel gezinsfoto's uit de VS, Thailand, Indonesië en Zuid-Amerika.
Camping in Drenthe zie ik niet voorbijkomen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik ben uiterst transparant

Status WhatsApp zie ik de vakantiefoto's. Verder zit ik op LinkedIn maar dat begint ook steeds meer een Facebook te worden. Doe er dus niet veel mee.
Verder praat ik bescheiden mee op dit forum en op fora binnen mijn vakgebied.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wat vinden jouw kinderen van dat verschil?Ambtenaar schreef: ↑Gisteren, 18:24Mijn jongste zit een school in Blijdorp, met een bredere wijk functie. De oudste zit op een school met vooral een Hillegersberg--Schiebroek-Zestienhoven publiek. Zijn vrienden vliegen ook heel de wereld over.merel schreef: ↑Gisteren, 16:15
Ik zie juist om mij heen dat klasgenoten van mijn kinderen ongeveer 5 keer per jaar op vakantie gaan. Dit jaar staat voor sommige kinderen Tanzania, Zuid Afrika, Peru en Indonesië op het programma.Daarnaast gaan ze jaarlijks skiën, meerdere keren op stedentrip etc. Ik vind het bizar.