Dag Houthakker
Uiteraard verschillen smaken. En ik proef ook wel dat de ND-medewerker de gang van zaken een beetje apart vindt. Wat mij overigens niet verbaasd. Maar jij begint meteen de intentie van die man (of vrouw) in twijfel te trekken, en suggereert zelfs dat deze man de RD'ers haat. En tussen 'apart vinden' en 'haten' zit nogal wat ruimte.
Sarcasme is in mijn ogen het zeggen van het ene, terwijl je het andere bedoelt, en dat met een kwaadaardige bedoeling. Daarvan zie ik nergens bewijs. Dat de lokatie van de weekopening besproken wordt, is regel in deze serie: zie de andere artikelen. Waarom de leegstaande nieuwbouwvleugel vermeld wordt, is mij ook niet duidelijk, en over 'weggrissen' valt te debatteren. Maar het aantasten van de integriteit van mensen door te spreken over haat en sarcasme is in mijn ogen gewoon verkeerd.
En overigens hebben volgens mij ND noch RD veel last van de recessie in krantenland. Ik meen zelfs dat zij de enige zelfstandige kranten zijn die hun abonneebestand nog (licht) zien groeien?
weekopening Erdee
http://www.nd.nl/Document.aspx?document ... sOnPage=10
Hier vind je de andere weekopeningen. Dan kun je oordelen of die van Erdee echt zo negatief was.
Hier vind je de andere weekopeningen. Dan kun je oordelen of die van Erdee echt zo negatief was.
Ik wil heel graag reageren op het artikel in het ND. Als ex-werknemer van het RD denk ik zeker een duit in het zakje te kunnen doen. Allereerst over die dominee: In de bijna 4 jaar dat ik er gewerkt heb, zijn er allerlei dominees/professoren en andere geleerden bij het RD geweest om een weekopening te houden. Dus wat betreft de ligging van het RD: Ik durf zeker te zeggen dat het RD echt niet alleen GerGem is!!! Toen ik bij het RD werkte heeft ook de redacteur van het bovenstaande artikel uit het ND stage gelopen bij het RD. Hij wist dus allang hoe het ging tijdens de weekopening. Daarom vind ik inderdaad dat hij heel negatief gesproken heeft in het artikel. Jammer dat christenen elkaar zo naar beneden willen halen.
Ik wil heel graag reageren op het artikel in het ND. Als ex-werknemer van het RD denk ik zeker een duit in het zakje te kunnen doen.
Interessante info! Dat werpt een heel ander licht op de zaak! Welkom op het forum ook!Toen ik bij het RD werkte heeft ook de redacteur van het bovenstaande artikel uit het ND stage gelopen bij het RD. Hij wist dus allang hoe het ging tijdens de weekopening. Daarom vind ik inderdaad dat hij heel negatief gesproken heeft in het artikel. Jammer dat christenen elkaar zo naar beneden willen halen.
Kun je ook aangeven of dat nog steeds zo is, de laatste jaren hebben er een aantal belangrijke wijzigingen zich voorgedaan bij het RD, de Hoofdredacteur en de directeur zijn gewisseld. Ik zou me kunnen voorstellen dat een professor die 4 jaar geleden een opening verzorgde daar nu niet meer voor gevraagd zou worden. De vraag die mij bovendien prangd is, wist de redacteur welke dominee/professor/geleerde de weekopening zou verzorgen? Zoja dan werp dit idd een heel ander licht op de stukjes.In de bijna 4 jaar dat ik er gewerkt heb, zijn er allerlei dominees/professoren en andere geleerden bij het RD geweest om een weekopening te houden. Dus wat betreft de ligging van het RD: Ik durf zeker te zeggen dat het RD echt niet alleen GerGem is!!!
Prima! Ik had niet anders vewacht van een medium die zegt de hele ger.gez. te bestrijken. Maar soms is er met de wisselingen van de wacht ook een wisseling van beleidt.wijkie schreef:Eppie, ja inderdaad kan ik bevestigen dat het nu nog steeds op dezelfde manier gaat als ruim 4 jaar terug. Ik heb namelijk nog zeer goede contacten bij het RD
En of hij het wist: Daar durf ik niks over te zeggen. Daar ben ik niet over ingelicht.....