Erdee

Posthoorn

Re: Erdee

Bericht door Posthoorn »

DDD schreef: Gisteren, 14:27 Dat lijkt me iets te kort door de bocht. Ik las het artikel ook. Hij kan iets spelen als hij het een keer hoort. Dus dan is één goede uitvoering op YouTube genoeg om het alsnog te kunnen spelen.

Los daarvan: je kunt natuurlijk alle psalmen uit je hoofd kennen. Ik kan ook nauwelijks noten lezen, maar ik kan wel het hele liedboek spelen, laat staan de psalmen.
Laat staan? Je bedoelt, denk ik, en zéker de psalmen. ;)
Konijntje

Bericht door Konijntje »

DDD schreef: Gisteren, 14:27 Dat lijkt me iets te kort door de bocht. Ik las het artikel ook. Hij kan iets spelen als hij het een keer hoort. Dus dan is één goede uitvoering op YouTube genoeg om het alsnog te kunnen spelen.

Los daarvan: je kunt natuurlijk alle psalmen uit je hoofd kennen. Ik kan ook nauwelijks noten lezen, maar ik kan wel het hele liedboek spelen, laat staan de psalmen.

Het heeft natuurlijk de voorkeur als een organist conservatorium deed, maar niet iedere kleine gemeente kan zo iemand vinden.
Nu is het ook een kunst als je voor de zoveelste keer een voorspel tijdens de collecte moet spelen voor psalm 68, 119 ed 😉 Aantal psalmen worden vrij vaak opgegeven.
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Vanmiddag een telefonisch interview met het RD als 'betrokken lezer'. :huhu

En wat dacht je? Ook al een telefonisch interview met het ND gehad als 'cryptobaptist'.

Jullie gaan nog van me horen! ;) :wiz :)
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Posthoorn schreef: Vandaag, 09:07
En wat dacht je? Ook al een telefonisch interview met het ND gehad als 'cryptobaptist'.
Je doopt je bitcoins?
helma

Bericht door helma »

Posthoorn schreef:Vanmiddag een telefonisch interview met het RD als 'betrokken lezer'. :huhu

Jullie gaan nog van me horen! ;) :wiz :)
Je wordt een BN-er!
huisman

Bericht door huisman »

Ambtenaar schreef: Vandaag, 09:23
Posthoorn schreef: Vandaag, 09:07
Je doopt je bitcoins?
Alleen de volwassen bitcoins.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie