RF-meeting in de Betuwe 26-9-2025
Re: RF-meeting in de Betuwe 13-9-2024
Ik meende dat ook een keer hier op het forum te hebben gelezen..
Maar goed, we vergeten het dan maar weer snel!
Maar goed, we vergeten het dan maar weer snel!
Nee joh, die is allang weg. Volgende keer gewoon gaan. Of weet je wat: we organiseren er samen eentje in Zeeland.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:50 Voorlopig wint de voorkeur van mijn anonimiteit het van mijn nieuwsgierigheid.![]()
Gezellig! Ik zie de datum/locatie wel verschijnen.Zeeuw schreef: ↑16 sep 2024, 10:20Nee joh, die is allang weg. Volgende keer gewoon gaan. Of weet je wat: we organiseren er samen eentje in Zeeland.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:50 Voorlopig wint de voorkeur van mijn anonimiteit het van mijn nieuwsgierigheid.![]()
Maanenschijn is niet te beroerd om wat kilometers af te leggen dus we kunnen vast carpoolen.
Tsja, de bovenstaande voorwaarde: samen met GG-lid organiseren is natuurlijk wel een go-no go voor mij he.Bourdon16 schreef: ↑16 sep 2024, 12:11Gezellig! Ik zie de datum/locatie wel verschijnen.Zeeuw schreef: ↑16 sep 2024, 10:20Nee joh, die is allang weg. Volgende keer gewoon gaan. Of weet je wat: we organiseren er samen eentje in Zeeland.GerefGemeente-lid schreef: ↑14 sep 2024, 20:50 Voorlopig wint de voorkeur van mijn anonimiteit het van mijn nieuwsgierigheid.![]()
Maanenschijn is niet te beroerd om wat kilometers af te leggen dus we kunnen vast carpoolen.
- Maanenschijn
Zoals inmiddels bijna te doen gebruikelijk organiseer ik weer een RF-meeting. Mijn voorstel is om vrijdag 26 september DV elkaar vanaf 19.30/20.00 uur (voor wie dat wil) elkaar te ontmoeten, traditiegetrouw bij mij thuis.
Om een beetje zicht te hebben wie en hoeveel mensen er willen komen en om de adres-gegevens te sturen, laat mij graag via het mailadres wat bij mijn profiel beschikbaar is weten of je plan hebt te komen. Ik stuur je dan persoonlijk de adresgegevens en verdere informatie. Voor de treinreizigers kan ik mogelijk iets regelen om bij het station Geldermalsen te worden opgehaald.
De voorgaande keren waren het gezellige ontmoetingen, leuk om de mens achter de (nick)name en alle schrijfsels te zien.
Van harte welkom.
Om een beetje zicht te hebben wie en hoeveel mensen er willen komen en om de adres-gegevens te sturen, laat mij graag via het mailadres wat bij mijn profiel beschikbaar is weten of je plan hebt te komen. Ik stuur je dan persoonlijk de adresgegevens en verdere informatie. Voor de treinreizigers kan ik mogelijk iets regelen om bij het station Geldermalsen te worden opgehaald.
De voorgaande keren waren het gezellige ontmoetingen, leuk om de mens achter de (nick)name en alle schrijfsels te zien.
Van harte welkom.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Erg leuk! Ik hoop te komen.Maanenschijn schreef: ↑26 jul 2025, 23:22 Zoals inmiddels bijna te doen gebruikelijk organiseer ik weer een RF-meeting. Mijn voorstel is om vrijdag 26 september DV elkaar vanaf 19.30/20.00 uur (voor wie dat wil) elkaar te ontmoeten, traditiegetrouw bij mij thuis.
Van harte welkom.
Ik zou graag komen, maar 's avonds alleen met de trein is voor mij een no go.
Ik hoop ook te komen DV
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ik ben er ook bij! Gezellig!
Re: RF-meeting in de Betuwe 26-9-2025
Datum in onderwerpregel aangepast. Dit is duidelijker.
Het staat met potlood genoteerd. Ben het nu echt van plan en de agenda is tot nu toe leeg op die datum.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Laat je verrassen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.