Dat klopt inderdaad!

Ben je er weleens geweest?
Dat klopt inderdaad!
Ja, wij zijn er in 2019 geweest, dus ook alweer even geleden. We zaten er een weekje en o.a. Passau bezocht met de indrukwekkende Stephansdom en de rivieren die samen komen. Verder wat wezen kano varen en berg bekijken als ik het me zo herinner. Was wel een leuke vakantie mede door de gezellige sfeer op het park.
Lekker met de tabbert? Ik heb daar nog steeds een beetje een kermis/woonwagen idee bij maar dat is inmiddels weer achterhaald.J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 11:51 Vanmiddag begint voor mij de vakantie. In de loop van volgende week hopen we naar Duitsland te gaan, niet ver van de Tsjechische grens.
De tabbert staat nog op mijn wensenlijstje voor het geval dat er een schip met geld binnen komt
Aha, zo'n over-de-kop Comtesse of Baronesse, wel dubbelassers natuurlijkBourdon16 schreef:Lekker met de tabbert? Ik heb daar nog steeds een beetje een kermis/woonwagen idee bij maar dat is inmiddels weer achterhaald.J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 11:51 Vanmiddag begint voor mij de vakantie. In de loop van volgende week hopen we naar Duitsland te gaan, niet ver van de Tsjechische grens.
Fijne vakantie!
Fijne vakantie!J.C. Philpot schreef: ↑Gisteren, 11:51 Vanmiddag begint voor mij de vakantie. In de loop van volgende week hopen we naar Duitsland te gaan, niet ver van de Tsjechische grens.