Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
Staand.
Vouwwagen of caravan?
Vouwwagen of caravan?
- J.C. Philpot
Carvan. Bij voorkeur van het merk Tabbert.
Snert in de zomer, of een ijsje in de winter?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Zittend!Bourdon16 schreef:Staand.
Vouwwagen of caravan?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Beide niet verkeerd maar toch maar snert voor de winter, najaar is ook al prima,J.C. Philpot schreef:
Snert in de zomer, of een ijsje in de winter?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Perzik of nectarine
Het schijnt medisch bezien toch echt andersom te zijn. Met zittend plassen ontspannen de bekkenbodemspieren meer en die zorgen voor het ledigen van de blaas.
Hier in huis wordt alleen zittend geplast
Wij hebben die regel thuis ook. Iedereen zittend plassen. Dat scheelt enorm veel in vervuiling van de wc. Zeker met kinderen.
- Maanenschijn
Voor de heren:Hoopvol schreef:Wij hebben die regel thuis ook. Iedereen zittend plassen. Dat scheelt enorm veel in vervuiling van de wc. Zeker met kinderen.
Zittend op de pot of een boom opzoeken?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Nee, buiten 

Het is medisch idd beter en voor de hygiëne ook véél beter!merel schreef:Het schijnt medisch bezien toch echt andersom te zijn. Met zittend plassen ontspannen de bekkenbodemspieren meer en die zorgen voor het ledigen van de blaas.
Hier in huis wordt alleen zittend geplast
Al ben je nog zo netjes als man; 'het spettert'

En je kleding blijft nooit helemaal schoon.
Ik weet het: het is allemaal natuurlijk maar als je kan voorkomen dat iets gaat stinken en vies word doe het dan.
Alle argumenten ten spijt, ik vind het toch prettiger om staand te plassen. En ik maak thuis meestal de wc's schoon.
Ik ben ooit weleens bij een medeforummer op visite geweest en die had een urinoir. Dat is wel handig om discussie te voorkomen.
Ik ben ooit weleens bij een medeforummer op visite geweest en die had een urinoir. Dat is wel handig om discussie te voorkomen.
- Maanenschijn
Nu heb ik me laten vertellen dat die het liefst een boom uitkiestBourdon16 schreef:Alle argumenten ten spijt, ik vind het toch prettiger om staand te plassen. En ik maak thuis meestal de wc's schoon.

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.