19.344...!
Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Ik dacht dat je misschien jouw aantal geplaatste posts wilde delen, maar het uit bescheidenheid niet durfde.
Schaamte zou dan ook nog kunnen....Job schreef:Ik dacht dat je misschien jouw aantal geplaatste posts wilde delen, maar het uit bescheidenheid niet durfde.
Nee het ging over iets heel anders.
Ik zal het wat neutraler maken:
Liefdebewijzen uit onverwachte hoek.
Valt onder de categorie: grote vreugde.
Je bijdragen worden erg gewaardeerd, Helma. Ik twijfel er eigenlijk niet over of dat geldt voor velen. Je houdt me vaak een eerlijke spiegel voor waar ik je dankbaar voor ben.helma schreef: ↑09 mei 2025, 23:14Schaamte zou dan ook nog kunnen....Job schreef:Ik dacht dat je misschien jouw aantal geplaatste posts wilde delen, maar het uit bescheidenheid niet durfde.
Nee het ging over iets heel anders.
Ik zal het wat neutraler maken:
Liefdebewijzen uit onverwachte hoek.
Valt onder de categorie: grote vreugde.
Mooi die grote vreugde, lekker van genieten joh!!
Een stroopwafel op een kopje koffie.
Het raam open hebben en luisteren naar het geluid van koeienbellen en naderend onweer.
Heerlijk.
Het raam open hebben en luisteren naar het geluid van koeienbellen en naderend onweer.
Heerlijk.
Als ik ooit nog een gastenverblijf open, dan zijn jullie van harte welkom 
En wij ook. Zoek nog een niet te duur gastenverblijf in Zwitserland (bij voorkeur in de (wijde) regio van Visp/Sion) voor een midweek eind september. Tips, iemand?
Ik ken die regio niet goed genoeg om je te helpen, maar ik zou een lijstje maken met paar dorpjes die je interessant lijken en dan specifiek in die dorpjes op zoek gaan naar een onderkomen.
De mooiste pareltjes staan vaak niet op massa-sites. Vaak geldt: hoe commercieler hoe duurder; hoe 'onbekender' hoe mooier en vaak ook voor een leukere prijs (maar het hangt natuurlijk erg af van je definitie van 'niet te duur').
De mooiste pareltjes staan vaak niet op massa-sites. Vaak geldt: hoe commercieler hoe duurder; hoe 'onbekender' hoe mooier en vaak ook voor een leukere prijs (maar het hangt natuurlijk erg af van je definitie van 'niet te duur').
- Maanenschijn
Ik twijfel of het een grote - of kleine vreugde is:
De komst van de orgelstemmer van Pels en van Leeuwen die mijn huisorgeltje deskundig heeft gestemd en fraai heeft achtergelaten. Het is een vreugde om er op te spelen!
De komst van de orgelstemmer van Pels en van Leeuwen die mijn huisorgeltje deskundig heeft gestemd en fraai heeft achtergelaten. Het is een vreugde om er op te spelen!
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Dat is een grote vreugde wat mij betreft.Maanenschijn schreef: ↑19 mei 2025, 13:37 Ik twijfel of het een grote - of kleine vreugde is:
- Heidebloem
Al op Airbnb gezocht? Wij hadden 2jr geleden een week een prachtig huis in Glarus süd voor €1275 in het hoogseizoen.