Misschien is het wel goed dat eens een buitenstaander onderzoek doet in het refowereldje. Zelf heb ik het stuk met volle aandacht gelezen. Ze legt wel duidelijk de vinger bij zaken die in ons refowereldje voorkomen zoals veel jongelui die nooit praten over het geloof omdat hun dat niet geleerd is. Daarnaast vond ik het ook mooi wat ze over het omgaan met zondekennis in haar eigen kerk zei. Volgens mij is hier een goed objectief beeld neergezet van de refowereld en ik hoop dat mensen en vooral ook jongelui zich eens gaan bezinnen op hun omgang met 'geloof'.
dré schreef:Maar is de regio Urk Staphorst Genemuiden representatief voor de Refo cultuur enzo.
Volgens mij had ze dat geografisch wel wat breder mogen trekken!
Dat zou vast te veel reiskosten met zich meegebracht hebben.
Verder vraag ik me af of het voor mevrouw Blom aantrekkelijker of interessanter geworden zou zijn als ze ook in Zuid-Holland onderzoek had gedaan. (?)
Verveel je je ofzo dat je topics van meer dan een half jaar oud gaat ophalen met dit soort zinvolle beijdragen?
En nee, er is niks mis met refomeiden..... en er zijn een heleboel helemaal niet zo refo wat betreft kleding, wat ze doen etc. Ze kunnen over het algemeen ook goed knuffelen... zo is uit een recent onderzoek van mij gebleken
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Verveel je je ofzo dat je topics van meer dan een half jaar oud gaat ophalen met dit soort zinvolle beijdragen?
En nee, er is niks mis met refomeiden..... en er zijn een heleboel helemaal niet zo refo wat betreft kleding, wat ze doen etc. Ze kunnen over het algemeen ook goed knuffelen... zo is uit een recent onderzoek van mij gebleken