Kleine vreugden

FlyingEagle

Re: Kleine vreugden

Bericht door FlyingEagle »

Van harte Helma!
Hoopvol

Bericht door Hoopvol »

Van harte gefeliciteerd!!
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Ook vandaag is het me weer gelukt geen Tesla te kopen. :D
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Herman schreef: 17 jan 2025, 21:55 Ook vandaag is het me weer gelukt geen Tesla te kopen. :D
Was de verleiding groot?

Het is ook mij gelukt vandaag, trouwens...
- Niet meer zo actief -
parsifal

Bericht door parsifal »

Onze jongen van zes jaar vindt het nu geweldig om te helpen. Hij dekt de tafel voor het ontbijt regelmatig en vanmorgen overtrof hij zichzelf doordat hij zelfs een kop koffie voor me aan het zetten was toen ik beneden kwam (lang leve de Senseo machine).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
JohannaMaria

Bericht door JohannaMaria »

Vanmorgen was ik me aan het klaarmaken in de badkamer en ik heb een kitten van 8 maanden. Ze kwam op mijn schouder zitten en keek toe. Ze wilde ook wel wat gezichtscrème ;) Het is zo’n lief meisje en ze gaat zo goed samen met mijn oude kat. Even voelde alles net iets zonniger dan anders.
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

JohannaMaria schreef: 26 feb 2025, 10:15 Vanmorgen was ik me aan het klaarmaken in de badkamer en ik heb een kitten van 8 maanden. Ze kwam op mijn schouder zitten en keek toe. Ze wilde ook wel wat gezichtscrème ;) Het is zo’n lief meisje en ze gaat zo goed samen met mijn oude kat. Even voelde alles net iets zonniger dan anders.
Wat een vreugde kan zo'n poezenbeest brengen hè :love
JohannaMaria

Ik smelt nog dagelijks. Als de kleinste het idee heeft dat ik niks te doen heb, springt ze zo in mijn armen. Geweldig :love
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

T is wel een vreugd dat ik weer klaar ben met hogedrukspuiten. Ik zit er ieder voorjaar tegenaan te hikken, en niet zonder reden. Wat een smerig snertklusje.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Ik doe dat niet in het voorjaar, maar als de temperatuur boven de 25 graden is. Dan is spetteren met water het leukst.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Herman schreef: 27 feb 2025, 16:18 Ik doe dat niet in het voorjaar, maar als de temperatuur boven de 25 graden is. Dan is spetteren met water het leukst.
In dat geval ben ik al meerdere keren van mijn veranda of van de trap af geglibberd. Spetteren met water is leuker zonder gebroken ledematen. Maar inderdaad, mooier weer was leuker geweest.
merel

Bericht door merel »

Dat is inderdaad een rotklus. Dit jaar laten we de gevels van ons huis reinigen. Dat wordt ook met een hoge druk spuit gedaan. Dat zal ook een vieze en modderige bedoening worden.
Job

Bericht door Job »

JohannaMaria schreef: 26 feb 2025, 10:15 Vanmorgen was ik me aan het klaarmaken in de badkamer en ik heb een kitten van 8 maanden. Ze kwam op mijn schouder zitten en keek toe. Ze wilde ook wel wat gezichtscrème ;) Het is zo’n lief meisje en ze gaat zo goed samen met mijn oude kat. Even voelde alles net iets zonniger dan anders.
Gezellig. Is de oudste een kater?
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Morgen ga ik voor de herkansing in een poging zonder regen. Mijn moeder klonk een tikje jaloers toen ze hoorde over mijn ontgroende tuin, dus morgen ga ik de vakantie nuttig afsluiten met nog een tuin. Ik moet nog even zin maken, maar morgenochtend sta ik vast te springen om die nog wat vochtige outfit weer aan te trekken :haha (reminder voor mezelf om het nog even op de verwarming te parkeren)
JohannaMaria

Job schreef: 27 feb 2025, 22:18
Gezellig. Is de oudste een kater?
Nee, het zijn allebei poezen. Het was nog een hele strijd, de kennismaking. Maar nu kunnen ze niet meer zonder elkaar.
Plaats reactie