Kleine vreugden
- FlyingEagle
Re: Kleine vreugden
Van harte Helma!
Van harte gefeliciteerd!!
Ook vandaag is het me weer gelukt geen Tesla te kopen. 

Onze jongen van zes jaar vindt het nu geweldig om te helpen. Hij dekt de tafel voor het ontbijt regelmatig en vanmorgen overtrof hij zichzelf doordat hij zelfs een kop koffie voor me aan het zetten was toen ik beneden kwam (lang leve de Senseo machine).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- JohannaMaria
Vanmorgen was ik me aan het klaarmaken in de badkamer en ik heb een kitten van 8 maanden. Ze kwam op mijn schouder zitten en keek toe. Ze wilde ook wel wat gezichtscrème
Het is zo’n lief meisje en ze gaat zo goed samen met mijn oude kat. Even voelde alles net iets zonniger dan anders.

Wat een vreugde kan zo'n poezenbeest brengen hèJohannaMaria schreef: ↑26 feb 2025, 10:15 Vanmorgen was ik me aan het klaarmaken in de badkamer en ik heb een kitten van 8 maanden. Ze kwam op mijn schouder zitten en keek toe. Ze wilde ook wel wat gezichtscrèmeHet is zo’n lief meisje en ze gaat zo goed samen met mijn oude kat. Even voelde alles net iets zonniger dan anders.

- JohannaMaria
Ik smelt nog dagelijks. Als de kleinste het idee heeft dat ik niks te doen heb, springt ze zo in mijn armen. Geweldig 

T is wel een vreugd dat ik weer klaar ben met hogedrukspuiten. Ik zit er ieder voorjaar tegenaan te hikken, en niet zonder reden. Wat een smerig snertklusje.
Ik doe dat niet in het voorjaar, maar als de temperatuur boven de 25 graden is. Dan is spetteren met water het leukst.
In dat geval ben ik al meerdere keren van mijn veranda of van de trap af geglibberd. Spetteren met water is leuker zonder gebroken ledematen. Maar inderdaad, mooier weer was leuker geweest.
Dat is inderdaad een rotklus. Dit jaar laten we de gevels van ons huis reinigen. Dat wordt ook met een hoge druk spuit gedaan. Dat zal ook een vieze en modderige bedoening worden.
Gezellig. Is de oudste een kater?JohannaMaria schreef: ↑26 feb 2025, 10:15 Vanmorgen was ik me aan het klaarmaken in de badkamer en ik heb een kitten van 8 maanden. Ze kwam op mijn schouder zitten en keek toe. Ze wilde ook wel wat gezichtscrèmeHet is zo’n lief meisje en ze gaat zo goed samen met mijn oude kat. Even voelde alles net iets zonniger dan anders.
Morgen ga ik voor de herkansing in een poging zonder regen. Mijn moeder klonk een tikje jaloers toen ze hoorde over mijn ontgroende tuin, dus morgen ga ik de vakantie nuttig afsluiten met nog een tuin. Ik moet nog even zin maken, maar morgenochtend sta ik vast te springen om die nog wat vochtige outfit weer aan te trekken
(reminder voor mezelf om het nog even op de verwarming te parkeren)

- JohannaMaria
Nee, het zijn allebei poezen. Het was nog een hele strijd, de kennismaking. Maar nu kunnen ze niet meer zonder elkaar.Job schreef: ↑27 feb 2025, 22:18Gezellig. Is de oudste een kater?JohannaMaria schreef: ↑26 feb 2025, 10:15 Vanmorgen was ik me aan het klaarmaken in de badkamer en ik heb een kitten van 8 maanden. Ze kwam op mijn schouder zitten en keek toe. Ze wilde ook wel wat gezichtscrèmeHet is zo’n lief meisje en ze gaat zo goed samen met mijn oude kat. Even voelde alles net iets zonniger dan anders.