Gezocht: Nieuw logo voor Refoforum

Vrouwke

Re: Gezocht: Nieuw logo voor Refoforum

Bericht door Vrouwke »

En misschien het kruis een tintje lichter zodat hij iets meer uit de donkerblauwe achtergrond komt..??
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Persoonlijk vind ik het een beetje oneerbiedig, die wolkjes bij het kruis. Maar dat is mijn gevoel. Verder vind ik zo'n eenvoudige opzet niet gek.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Ik ben benieuwd.. ik zie het oude logo nog.
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Bourdon16 schreef: 26 nov 2024, 21:52 Ik ben benieuwd.. ik zie het oude logo nog.
CTRL + F5 indrukken.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Posthoorn schreef: 26 nov 2024, 21:55
Bourdon16 schreef: 26 nov 2024, 21:52 Ik ben benieuwd.. ik zie het oude logo nog.
CTRL + F5 indrukken.
Ik zit op mijn mobiel..
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Posthoorn schreef: 26 nov 2024, 21:44 Persoonlijk vind ik het een beetje oneerbiedig, die wolkjes bij het kruis. Maar dat is mijn gevoel. Verder vind ik zo'n eenvoudige opzet niet gek.
In het oude logo stromen er enveloppen uit het kruis…Dit is naar mijn idee net zoiets.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
TSD

Bericht door TSD »

Bourdon16 schreef: 26 nov 2024, 21:56
Posthoorn schreef: 26 nov 2024, 21:55
CTRL + F5 indrukken.
Ik zit op mijn mobiel..
Geschiedenis wissen. Van de laatste 1 of 2 dagen is genoeg, merkte ik.
newton

Bericht door newton »

Mannetje schreef: 26 nov 2024, 21:41 Is het bij de tweede gezichtsbedrog of staat refoforum.nl net niet verticaal gecentreerd?
Voor m'n gevoel staat hij net aan te hoog, maar het kan ook aan mij liggen.
Goed gezien. Ik had eerder wat uitgelijnd op hoogte van de dwarsbalk van het kruis om die lijn wat door te laten lopen. Is echt centraal beter denk je?
refoforum-header3.png
refoforum-header3.png (15.01 KiB) 1492 keer bekeken
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Ik zou de L op het einde gebruiken als uitgangspunt. Dat die boven en onder even veel blauw heeft.
‭‭
newton

Bericht door newton »

Groot Blankenstein schreef: 26 nov 2024, 21:41 En misschien het kruis een tintje lichter zodat hij iets meer uit de donkerblauwe achtergrond komt..??
Die vind ik lastig. Ik vind de huidige kleurcombinatie goed bij elkaar passen. Omdat er wat verschillend gedacht wordt over gebruik van het kruis maakt deze kleurstelling dat het kruis wat subtieler oogt.

Heb je een goede suggestie voor een alternatief? Met een colorpicker https://learn.microsoft.com/en-us/windo ... lor-picker kun je de gebruikte kleurcodes opzoeken en er wat anders bijzoeken. Geef maar een hex kleurcode door en ik kan een variant maken.
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Tja…zit ook wat in.

Ik heb geen concrete kleurvoorstellen. En ik ga nu offline want ze hebben me hier nodig 😉
‭‭
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ik zou i.p.v. een kruis een kerktoren prefereren. Ik begrijp tekstballonnetjes daar niet zo aangehecht kunnen worden. Maar blijft ondanks dat voorkeur houden voor een gestileerde kerktoren. Wellicht wel wat mosterd na de maaltijd, maar wilde het toch even kenbaar maken. Voor de rest vind ik de kleurstelling en ook het gebruikte lettertype zonder meer mooi.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mannetje

Bericht door Mannetje »

newton schreef: 26 nov 2024, 22:01
Mannetje schreef: 26 nov 2024, 21:41 Is het bij de tweede gezichtsbedrog of staat refoforum.nl net niet verticaal gecentreerd?
Voor m'n gevoel staat hij net aan te hoog, maar het kan ook aan mij liggen.
Goed gezien. Ik had eerder wat uitgelijnd op hoogte van de dwarsbalk van het kruis om die lijn wat door te laten lopen. Is echt centraal beter denk je?refoforum-header3.png
Hier stoort mijn oog zich niet aan. Of dat voldoende bewijs is weet ik niet...
- Niet meer zo actief -
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Toch nog heel ff..

Zou de blauwe kleuren verwisselen een goede optie zijn?
‭‭
Iemand

Bericht door Iemand »

Als ik ook een duit in het zakje mag doen, ik zou het oranje weghalen uit de kleuren en dan met een kleurenpallet in blauwtinten werken, of een pallet maken met 2 kleuren. Ik weet niet of deze link blijft werken, maar hier heb ik een pallet gegenereerd op basis van de achtergrondkleur van de banner: https://paletton.com/#uid=13A0u0kwi++bu++hX++++rd++kX. Je zou dan wat nu oranje is bijvoorbeeld #1387FF kunnen maken, en het kruis #00458D, dan komt het wit er volgens mij ook iets beter uit.
Gesloten