Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Reünie Van Lodensteijncollege. Heel erg leuk om velen te ontmoeten. Mooie gesprekken gehad.
Wat bijzonder dat zoiets in de morgen is.
Een hele ketel? Toe maar weer.J.C. Philpot schreef: ↑11 okt 2024, 20:24 Nippen aan een Ketel 1 Signature blend (gelagerde oude jenever).
Heerlijk dat het weekend is.

Het was de hele dag. Maar voor de oudjes speciaal de morgen.DDD schreef:Wat bijzonder dat zoiets in de morgen is.
Twee docenten gesproken die veel voor mij betekend hebben toen ik met veel vragen liep. De ene had ik na 1985 nooit meer gezien.
Wat leuk helma! Ik zou ook best wel een reünie willen hebben van de lagere of middelbare school. Ik zie of spreek vrijwel niemand meer.
Vandaag een rommel dagje thuis. Kind geholpen met planning van huiswerk, een cake en rozijnenbrood met spijs gebakken. Beneden gesopt en nu nog even naar de sportschool.
Vandaag een rommel dagje thuis. Kind geholpen met planning van huiswerk, een cake en rozijnenbrood met spijs gebakken. Beneden gesopt en nu nog even naar de sportschool.
Staat een leuk artikel over in het ND, inclusief drie mini interviews, o.a. met Stefan Paas, die er ook op gezeten heeft.
Uit eten in Den Bosch.
Legoworld
- Heidebloem
Een mooie hond tekenen, voor het eerst in lange tijd weer een betaalde opdracht. Zo leuk!
Backpack rugzak inpakken, wasjes draaien, boodschapjes halen en zorgen dat voorraad ok is voor de thuisblijvers. Gewoon een rommel opruim dag...
Leuk en knap!Heidebloem schreef: ↑30 okt 2024, 15:40 Een mooie hond tekenen, voor het eerst in lange tijd weer een betaalde opdracht. Zo leuk!
Druk en veel lawaai

Ik heb nooit iets met lego gedaan, dus mijn visie is vanuit een leek bezien. Een aantal objecten die echt met lego zijn gebouwd, zoals de schilderijen van Rembrandt, vind ikecht heel mooi. Meerdere objecten zijn grotendeels in de fabriek gebouwd, zoals de Lamborghini, en daar heb ik minder mee.
Onze jongens hebben daar hun zakgeld achtergelaten en zijn weer een pakket rijker.