GerefGemeente-lid schreef: ↑22 okt 2024, 09:34Ja hoor, ik heb zeker geluisterd, gisterenavond. En daarna heb ik meteen wat anders aangezet. Dat klonk veel mooier, stichtelijker en eerbiediger.Henk J schreef: ↑22 okt 2024, 09:26Heb je wel geluisterd? Want er wordt zeker gewisseld qua registratie. Kun je ook zien trouwens, kijk maar wat Donkersloot doet tussen het eerste en het tweede vers.GerefGemeente-lid schreef: ↑22 okt 2024, 09:20 Binnen de reformatorische cultuur is het gewoon oneerbiedig. De registratie is constant hetzelfde en op tekst wordt er niet gespeeld.
Ik vind de argumentatie van de tegenpartij niet sterk. We leven in een bepaalde cultuur waarin dit mijns inziens gewoon niet zo snel kan. Het is gewoon niet stichtelijk.
En wat men van André Nieuwkoop vindt, maakt mij geen sikkepit uit.
Daarnaast, heb je je eigen argumentatie ook al doorgelezen? Die komt ook niet veel verder dan 'ik vind' en 'zo kan het gewoon niet'.
Kun jij nu eens gewoon met goede en zinvolle argumenten uitleggen wat je bedoelt?
Je vindt het tempo wat te hoog. Hoewel ik dat snap, is de vraag waaraan je het tempo refereert.
Er wordt niet geregistreerd. Leg dat eens wat verder uit?
Het is niet stichtelijk. Hoe bedoel je dat?