Maar is dan jouw positie?Wim Anker schreef: ↑24 sep 2024, 19:25De wetenschapper (niet in data) heeft het idee....(lees: stuurt op onderbuik) Zou je niet eens gaan pleiten voor een informaticus in de onderzoeksteams? Een wiskundige die data erbij doet is net zo onzinnig als een informaticus die statistiek erbij doet.parsifal schreef: ↑24 sep 2024, 17:40Keulemans is geen wetenschapper. Ik heb ook niet het idee dat de data het probleem is. Wel healthy vaccinnee effect. Daar zal je inderdaad heel graag data over hebben, maar die zijn lastiger te krijgen.Wim Anker schreef: ↑24 sep 2024, 17:28Wat hij wle of niet is boeit niet.
Wel is helder dat wetenschappers slechts schoorvoetend en als het echt niet anders kan toegeven dat ze niet zo zeker waren van hun zaak als ze destijds stelden.
En nog steeds data maar een bijeenkomstig dingetje vinden. De conclusie is al getrokken.
Toen ik het voor het eerst aankaarte beweerde @Parsifal dat het allemaal statistisch wel zal kloppen en @ZWP verwees naar de "factcheck" van het RD.
Rapport is nu ingetrokken, wat ik al voorspelde. Heeft het RD er al over bericht?
En dat "healthy vaccinnee" is precies wat ik al beweerde alleen omgedraaid. (Die mensen waren veelal WEL gevaccineerd (alleen staan ongevaccineerd in de data). Nu zeggen dat voor hun vaccineren geen zin had en daarom niet meegeteld hadden mogen worden is ridicuul. Dan ben je als onderzoeker of dom of je schrijft naar de gewenste uitkomst toe.
In 2022 rapporteerde het RIVM al dat vaccineren bij de jongeren geen aanwijsbaar effect had en onbekende risico's inhield. Dat rapport werd geheim gehouden. Jij was bezig met dit dossier. Waarom heb je niet hetzelfde gevonden?
Maar promoot vooral verder met de boosters.
Vaccinaties hebben geen zin? Nooit gehad? Voor niemand niet?
Wat wil jij bewijzen en waar ben je precies bang voor dat in de doofpot wordt gestopt?