Gefeliciteerd! Wat een prestatie. En nu maar genieten van je 'verlies-van-vrije-tijd'Anselmus schreef:Vandaag mijn masterdiploma opgehaald, waarbij ik verrast werd met een nominatie voor de mastertheseprijs. De prijs ging uiteindelijk naar een medestudent die een prachtige thesis schreef. Toch vereerd om uit ruim veertig masterthesen genomineerd te worden vanuit een niet -academische setting.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Gefeliciteerd!Anselmus schreef: ↑06 sep 2024, 18:28 Vandaag mijn masterdiploma opgehaald, waarbij ik verrast werd met een nominatie voor de mastertheseprijs. De prijs ging uiteindelijk naar een medestudent die een prachtige thesis schreef. Toch vereerd om uit ruim veertig masterthesen genomineerd te worden vanuit een niet -academische setting.
Afgaande op hetgeen jij post had ik jou ouder geschat dan je bent. Althans als jouw master ook nominaal gehaald is.
Met klaar met barbecuen en nu lekker onder de overkapping naar de regen kijken
Speeltuin Nederhemert geweest.
Kinderen blij, ouders blij!
Kinderen blij, ouders blij!
Ik denk dat je inschatting wel goed is. Ik neem af en toe wat afslagen en omwegen en soms komen er verrassingen op mijn pad. Er is zoveel leuks/moois te doen en te lerenmerel schreef: ↑06 sep 2024, 22:56Gefeliciteerd!Anselmus schreef: ↑06 sep 2024, 18:28 Vandaag mijn masterdiploma opgehaald, waarbij ik verrast werd met een nominatie voor de mastertheseprijs. De prijs ging uiteindelijk naar een medestudent die een prachtige thesis schreef. Toch vereerd om uit ruim veertig masterthesen genomineerd te worden vanuit een niet -academische setting.
Afgaande op hetgeen jij post had ik jou ouder geschat dan je bent. Althans als jouw master ook nominaal gehaald is.
Fides Quaerens Intellectum
Ik denk dat jullie ongeveer even oud zijn, hooguit een jaar of 5 verschil.
Leuk! Achteraf bezien had ik indertijd voor geneeskunde moeten kiezen in plaats van rechten. Ik denk ik vervolgens gekozen zou hebben voor geriatrie.Anselmus schreef: ↑07 sep 2024, 21:53Ik denk dat je inschatting wel goed is. Ik neem af en toe wat afslagen en omwegen en soms komen er verrassingen op mijn pad. Er is zoveel leuks/moois te doen en te lerenmerel schreef: ↑06 sep 2024, 22:56Gefeliciteerd!Anselmus schreef: ↑06 sep 2024, 18:28 Vandaag mijn masterdiploma opgehaald, waarbij ik verrast werd met een nominatie voor de mastertheseprijs. De prijs ging uiteindelijk naar een medestudent die een prachtige thesis schreef. Toch vereerd om uit ruim veertig masterthesen genomineerd te worden vanuit een niet -academische setting.
Afgaande op hetgeen jij post had ik jou ouder geschat dan je bent. Althans als jouw master ook nominaal gehaald is..
Thuiswerken in het zonnetje. De jongste heeft vrij van school en zit heerlijk te kleuren.
CD van het Urker Mannenkoor staat op.
Niks te klagen dus.
CD van het Urker Mannenkoor staat op.
Niks te klagen dus.
Aan het thuiswerken. Tussendoor vanmorgen nog even een nieuw batterijtje in mijn horloge gezet. Ben dus weer bij de tijd 

-
Live meegekeken met de trouwdienst van Ds. Jaap van Vliet, predikant van Hervormde wijkgemeente het Anker in Bleiswijk, en zijn Thamara.
Ds Goedvree uit Hellouw en Tricht leidde de dienst in de Dorpskerk van Nunspeet.
Ds Goedvree uit Hellouw en Tricht leidde de dienst in de Dorpskerk van Nunspeet.
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
Vloer laten isoleren. Afgelopen dinsdag lukt het niet volledig en nu hakken ze de gaten onder de vloer groter.
Genoten van de Bommelse Orgelzomer.
Onder andere de Sint Anthoniusmolen in Halsteren bezichtigd. Vriendelijke molenaar die ons veel uitlegde over de molen en de bijzonderheden van dit exemplaar.
- Niet meer zo actief -
De oude en nieuwe kerk in Katwijk bezocht en de beide orgels werden ook nog bespeeld.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Dat zijn nog eens goeie keuzes geweest. Vooral de ouwe kerk zoals wij het zeggen is mooie met de glas een loodramen. Mocht je daar zelf ook spelen. Ik weet van de nieuwe kerk wel.