Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Niet veel. Was vorige week grieperig, wel wat beter nu. Gisteren toch maar een coronatest gedaan, hadden we toch nog liggen. Twee streepjes.
-
Lekker genoten van het mooie weer en wezen zwemmen in het buitenzwembed in Schoonhoven. Om 12u gelijk uit school met schoonzus en de kinderen er na toe gereden en nu net thuis.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Straks naar de bezinningsavond voor het Heilig Avondmaal komende zondag.
Gewerkt en daarna naar mijn ouders gereden
Natuurlijk mag je dat vragen. Hij is stabiel, maar ook erg broos. Ik vraag ik af in hoeverre hij nog zal herstellen.
Dankjewel, we zien het maar als (extra)geleende tijd met hem.
Vandaag mijn masterdiploma opgehaald, waarbij ik verrast werd met een nominatie voor de mastertheseprijs. De prijs ging uiteindelijk naar een medestudent die een prachtige thesis schreef. Toch vereerd om uit ruim veertig masterthesen genomineerd te worden vanuit een niet -academische setting.
Fides Quaerens Intellectum
Veel sterkte gewenst.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."