Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Niet vandaag maar morgen hopen wij in Rijssen naar de kerk te gaan, Gekozen voor twee maal GG Zuiderkerk.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- J.C. Philpot
Prima keus. Ds. S.W. Janse zou ik ook nog weleens een keer live willen beluisten. Ik ken hem met name van prekenweb opnames.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Kinderen weer naar school.
U was dus dicht bij de plek waar ik zit... Ik heb alleen geen zicht op het kerkvolk... Daarvoor zit ik te hoog... (1e etage), en staan er wat huizen in de weg...
En ja, het is volgens mij moeilijk om de preken van Zuid terug te luisteren. Wij hadden in Noord drie maal leesdienst.
Ook goede preken hoor!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Met nichtje en neefje op Hoek van Holland strand. Met de metro zijn we er zo, heel makkelijk! Prima toeven, niet te heet(23 gr) en een lekker windje!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Jouw nichtjes en neefjes boffen maar met zo'n tante!aggieoudje schreef: ↑19 aug 2024, 13:03 Met nichtje en neefje op Hoek van Holland strand. Met de metro zijn we er zo, heel makkelijk! Prima toeven, niet te heet(23 gr) en een lekker windje!

- Dodo
Je hebt een goede dag uitgekozen voor het strand. Vandaag is het een stuk minder, vanmiddag veel regen hier.aggieoudje schreef: ↑19 aug 2024, 13:03 Met nichtje en neefje op Hoek van Holland strand. Met de metro zijn we er zo, heel makkelijk! Prima toeven, niet te heet(23 gr) en een lekker windje!
Wij zijn naar het Naturalis geweest. Erg mooi.
-
Helaas zelf niet de zegen van een man en een gezin dus stop ik al mijn liefde in die 4 lieve tantezeggertjes van me!Terri schreef: ↑19 aug 2024, 13:45Jouw nichtjes en neefjes boffen maar met zo'n tante!aggieoudje schreef: ↑19 aug 2024, 13:03 Met nichtje en neefje op Hoek van Holland strand. Met de metro zijn we er zo, heel makkelijk! Prima toeven, niet te heet(23 gr) en een lekker windje!![]()
Morgen komen de 2 dametjes(6 en 9) logeren en hopen we naar Apenheul te gaan.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Wat gezellig! Hiermee maak je herinneringen voor het leven en bouw je ook echt een band opaggieoudje schreef: ↑20 aug 2024, 18:13Helaas zelf niet de zegen van een man en een gezin dus stop ik al mijn liefde in die 4 lieve tantezeggertjes van me!Terri schreef: ↑19 aug 2024, 13:45Jouw nichtjes en neefjes boffen maar met zo'n tante!aggieoudje schreef: ↑19 aug 2024, 13:03 Met nichtje en neefje op Hoek van Holland strand. Met de metro zijn we er zo, heel makkelijk! Prima toeven, niet te heet(23 gr) en een lekker windje!![]()
Morgen komen de 2 dametjes(6 en 9) logeren en hopen we naar Apenheul te gaan.
-
- Verbannen
Er staan 4 opnames onder kerkdienstgemist.nl en dan de gemeente waartoe ik behoor. De ochtendpreek die @huisman hoorde is daar ook te vinden.J.C. Philpot schreef: ↑17 aug 2024, 19:04Prima keus. Ds. S.W. Janse zou ik ook nog weleens een keer live willen beluisten. Ik ken hem met name van prekenweb opnames.
worstelen met de ICT; geen verbinding, bestanden niet kunnen openen, geen brieven kunnen maken.
Dat is het enige dat niet blijft hangen met een zandlopertje 

M’n geluksmoment reeds gehad voor vandaag: met de baby onder de douche
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.