Het is meer datgene wat ze blootgeeft in combinatie met wat bedekt blijft wat de fantasie prikkelt.
Ook haar manier van bewegen kan daaraan bijdragen.
Wat de zondige fantasie prikkelt. Volgens mij zijn de ogen van veel mannen meer het probleem dan de zwemkleding van dames.
Er zullen altijd uitzonderingen zijn. Niet iedereen hoeft een verbond met zijn ogen te maken kennelijk.huisman schreef: ↑13 aug 2024, 13:43Wat de zondige fantasie prikkelt. Volgens mij zijn de ogen van veel mannen meer het probleem dan de zwemkleding van dames.
Deze vakantie sinds heel lang zo af en toe op het strand geweest (Corfu) . Meest met emmertjes en schepjes beziggehouden met kleinkinderen. Stranden waren zeker niet volgepropt dus genoeg privé.
Ik kan eerlijk zeggen dat mijn fantasie niet geprikkeld is geweest. Mijn eetlust nam soms wel af als er al teveel bloot te zien was.
Zo appetijtelijk ziet de westerse welvaartsmens er nu ook weer niet uit.![]()
Dat denk ik wel maar hopelijk realiseren wij ons dat overspel en overspelige gedachten meer op de werkvloer dan op het strand aanwezig is. In de zomer zul je mij trouwens nooit in Nederland op een strand zien.Tiberius schreef: ↑13 aug 2024, 13:47Er zullen altijd uitzonderingen zijn. Niet iedereen hoeft een verbond met zijn ogen te maken kennelijk.huisman schreef: ↑13 aug 2024, 13:43Wat de zondige fantasie prikkelt. Volgens mij zijn de ogen van veel mannen meer het probleem dan de zwemkleding van dames.
Deze vakantie sinds heel lang zo af en toe op het strand geweest (Corfu) . Meest met emmertjes en schepjes beziggehouden met kleinkinderen. Stranden waren zeker niet volgepropt dus genoeg privé.
Ik kan eerlijk zeggen dat mijn fantasie niet geprikkeld is geweest. Mijn eetlust nam soms wel af als er al teveel bloot te zien was.
En de kerk is dominees werkvloer, bedoel je?huisman schreef: ↑13 aug 2024, 14:09Dat denk ik wel maar hopelijk realiseren wij ons dat overspel en overspelige gedachten meer op de werkvloer dan op het strand aanwezig is. In de zomer zul je mij trouwens nooit in Nederland op een strand zien.Tiberius schreef: ↑13 aug 2024, 13:47Er zullen altijd uitzonderingen zijn. Niet iedereen hoeft een verbond met zijn ogen te maken kennelijk.huisman schreef: ↑13 aug 2024, 13:43Wat de zondige fantasie prikkelt. Volgens mij zijn de ogen van veel mannen meer het probleem dan de zwemkleding van dames.
Was enkeie weken geleden bij Scharendijke aan het strand. Opvallend genoeg dat daar vooral ouderen minder badkleding dan gewenst aantrekken. Ben nu op Rhodos, hebben honderden meters strand voor onszelf, geen hond te bekennen. Heerlijk!huisman schreef: ↑13 aug 2024, 14:09Dat denk ik wel maar hopelijk realiseren wij ons dat overspel en overspelige gedachten meer op de werkvloer dan op het strand aanwezig is. In de zomer zul je mij trouwens nooit in Nederland op een strand zien.Tiberius schreef: ↑13 aug 2024, 13:47Er zullen altijd uitzonderingen zijn. Niet iedereen hoeft een verbond met zijn ogen te maken kennelijk.huisman schreef: ↑13 aug 2024, 13:43Wat de zondige fantasie prikkelt. Volgens mij zijn de ogen van veel mannen meer het probleem dan de zwemkleding van dames.
Dat is knap op Rhodos. Prachtig eiland. Mocht je een grote fan van enorme glijbanen hebben: Faliraki heeft een prachtig waterpark :-).pierre27 schreef: ↑13 aug 2024, 15:56Was enkeie weken geleden bij Scharendijke aan het strand. Opvallend genoeg dat daar vooral ouderen minder badkleding dan gewenst aantrekken. Ben nu op Rhodos, hebben honderden meters strand voor onszelf, geen hond te bekennen. Heerlijk!huisman schreef: ↑13 aug 2024, 14:09Dat denk ik wel maar hopelijk realiseren wij ons dat overspel en overspelige gedachten meer op de werkvloer dan op het strand aanwezig is. In de zomer zul je mij trouwens nooit in Nederland op een strand zien.Tiberius schreef: ↑13 aug 2024, 13:47Er zullen altijd uitzonderingen zijn. Niet iedereen hoeft een verbond met zijn ogen te maken kennelijk.huisman schreef: ↑13 aug 2024, 13:43
Wat de zondige fantasie prikkelt. Volgens mij zijn de ogen van veel mannen meer het probleem dan de zwemkleding van dames.
Wat is trouwens de scheidslijn tussen zien dat iemand aantrekkelijk is en overspelige gedachten?huisman schreef: ↑13 aug 2024, 14:09Dat denk ik wel maar hopelijk realiseren wij ons dat overspel en overspelige gedachten meer op de werkvloer dan op het strand aanwezig is. In de zomer zul je mij trouwens nooit in Nederland op een strand zien.Tiberius schreef: ↑13 aug 2024, 13:47Er zullen altijd uitzonderingen zijn. Niet iedereen hoeft een verbond met zijn ogen te maken kennelijk.huisman schreef: ↑13 aug 2024, 13:43Wat de zondige fantasie prikkelt. Volgens mij zijn de ogen van veel mannen meer het probleem dan de zwemkleding van dames.
Het zien gebeurt gewoon. In een split-second. Wat je vervolgens beslist om te doen (kijken of wegkijken) maakt iets al dan niet tot zonde.merel schreef: ↑13 aug 2024, 18:06Wat is trouwens de scheidslijn tussen zien dat iemand aantrekkelijk is en overspelige gedachten?huisman schreef: ↑13 aug 2024, 14:09Dat denk ik wel maar hopelijk realiseren wij ons dat overspel en overspelige gedachten meer op de werkvloer dan op het strand aanwezig is. In de zomer zul je mij trouwens nooit in Nederland op een strand zien.Tiberius schreef: ↑13 aug 2024, 13:47Er zullen altijd uitzonderingen zijn. Niet iedereen hoeft een verbond met zijn ogen te maken kennelijk.huisman schreef: ↑13 aug 2024, 13:43
Lekker gewerkt op kantoor met de airco aan. Tussen de middag een rondje gelopen, dat was nogal warm.
Is blijven kijken zondig? Je kan toch ook de conclusie trekken 'wauw, dat is een mooie man/ vrouw!'Ararat schreef: ↑13 aug 2024, 21:16Het zien gebeurt gewoon. In een split-second. Wat je vervolgens beslist om te doen (kijken of wegkijken) maakt iets al dan niet tot zonde.merel schreef: ↑13 aug 2024, 18:06Wat is trouwens de scheidslijn tussen zien dat iemand aantrekkelijk is en overspelige gedachten?
En die beslissing heeft ook vaak niet veel tijd nodig.
Wat bedoel je met blijven kijken?merel schreef: ↑13 aug 2024, 21:37Is blijven kijken zondig? Je kan toch ook de conclusie trekken 'wauw, dat is een mooie man/ vrouw!'Ararat schreef: ↑13 aug 2024, 21:16Het zien gebeurt gewoon. In een split-second. Wat je vervolgens beslist om te doen (kijken of wegkijken) maakt iets al dan niet tot zonde.
En die beslissing heeft ook vaak niet veel tijd nodig.