Een museumjaarkaart kan ik een ieder aanraden. Heb je deze al Herman?Herman schreef: ↑06 aug 2024, 09:25We genieten graag mee van hun ontluikende kunstminnerijMaanenschijn schreef: ↑06 aug 2024, 08:32 Ik heb gisteren Trente (Trento) bezocht en mij in het museum aldaar ondergedompeld in Het Concilie van Trente en de Rooms Katholieke kunst.
Ik ben we een klein beetje kunstliefhebber en onze kinderen hebben ook wel veel fantasie, dus zien ook allicht iets in een schilderij, met een ongezouten mening.
![]()
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Eens! Al veel plezier van gehad!CvdW schreef: ↑06 aug 2024, 10:18Een museumjaarkaart kan ik een ieder aanraden. Heb je deze al Herman?Herman schreef: ↑06 aug 2024, 09:25We genieten graag mee van hun ontluikende kunstminnerijMaanenschijn schreef: ↑06 aug 2024, 08:32 Ik heb gisteren Trente (Trento) bezocht en mij in het museum aldaar ondergedompeld in Het Concilie van Trente en de Rooms Katholieke kunst.
Ik ben we een klein beetje kunstliefhebber en onze kinderen hebben ook wel veel fantasie, dus zien ook allicht iets in een schilderij, met een ongezouten mening.
![]()
Een seizoen. Bleek dat we te weinig tijd hadden voor de uitjes.CvdW schreef:Een museumjaarkaart kan ik een ieder aanraden. Heb je deze al Herman?Herman schreef: ↑06 aug 2024, 09:25We genieten graag mee van hun ontluikende kunstminnerijMaanenschijn schreef: ↑06 aug 2024, 08:32 Ik heb gisteren Trente (Trento) bezocht en mij in het museum aldaar ondergedompeld in Het Concilie van Trente en de Rooms Katholieke kunst.
![]()
Vandaag een dagje treinen met dochter 3. Doel: Alkmaar.
-
Met mijn moeder naar het reisbureau geweest. Nu nog een knoop doorhakken...
Een ticket is nog niet eerder zo voordelig geweest. Voor €282 zou ik naar Canada kunnen via IJsland.
Een ticket is nog niet eerder zo voordelig geweest. Voor €282 zou ik naar Canada kunnen via IJsland.
-
Nee hoor, valt vaak mee. Soms maar 2 uur.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Klopt, je bent totaal zo'n 3 á 4 uur langer onderweg maar je kan dus tussendoor even de benen strekken.
Dat is heel erg netjes. Via internet krijg ik dat nog niet voor elkaar. Welk reisbureau ben je geweest?
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Naar Hamilton. Met handbagage van 10 kilo
Google flights. Ook bijv van 17--31 okt
Google flights. Ook bijv van 17--31 okt

-
Je kunt er ook een paar dagen IJsland aan vast plakken, ik was er vorige week maar het is echt de moeite waard. Overigens was ik nieuwsgierig naar IJsland geworden nadat we in 2023 een tussenstop op IJsland maakten voor de reis naar Canada.....
Als ik ga ga ik als begeleider van mijn hoogbejaarde moeder. Dus een tussendoortripje zit er niet in....Henk J schreef:Je kunt er ook een paar dagen IJsland aan vast plakken, ik was er vorige week maar het is echt de moeite waard. Overigens was ik nieuwsgierig naar IJsland geworden nadat we in 2023 een tussenstop op IJsland maakten voor de reis naar Canada.....
Dat zou leuk zijn als ik een keer met een van mijn dochters zou gaan.
Mijn echtgenoot wil niet vliegen helaas.
-
Dat zit er dan inderdaad niet in nee. Je kunt trouwens ook met de boot naar IJsland! Kost je wel wat extra reisdagen.