Ik kan helaas niet.Maanenschijn schreef: ↑13 jul 2024, 09:19 Het woord is weer gevallen: de refoforum-meeting.
Ik hoop in september weer ons huis open te stellen voor de jaarlijkse meeting alhier.
De geplande datum is DV 13 september. Om alvast in de agenda te noteren. Na de vakantie volgt meer informatie.
RF-meeting in de Betuwe 13-9-2024
Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?
Maanenschijn schreef: ↑13 jul 2024, 09:35Ons huis is in de Betuwe, Gelderland dus.Posthoorn schreef:In welke provincie?
De zelfde lokatie als de vorige keren.
@Mods: omdat er in Zeeland en Utrecht weinig of geen initiatieven komen misschien de topic-titel wijzigen?

- J.C. Philpot
Re: RF-meeting (in de Betuwe/Gelderland)
Staat in mijn agenda. Ik zal Maanenschijn vragen om t.z.t. met de gegevens ook een link naar mijn verlanglijstje te verstrekken, aangezien ik eerder die week jarig hoop te zijn) 

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Ik dacht een linkje naar een lijst met cadeaus voor familie Maanenschijn die hun huis weer openstelt.
- Maanenschijn
De ervaring leert inmiddels dat de meeste niet met lege handen komen en er gezamenlijk genoeglijk genuttigd wordt van wat deze en gene meebrengt.
Dit jaar verwachten we ook de sigaar en goede whisky.
Dit jaar verwachten we ook de sigaar en goede whisky.

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gezellig, ik hoop er weer bij te zijn!
Genoteerd in de agenda
Ik ben deze avond verhinderd
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Leuk. Maar 's-avonds weg zit er voor mij niet zo in. Misschien zou ik mensendie ook worstelen met minder energie op een ochtend in de vakantie "moeten" uitnodigen voor een koffietje.Hoopvol schreef: ↑13 jul 2024, 09:48Ik kan helaas niet.Maanenschijn schreef: ↑13 jul 2024, 09:19 Het woord is weer gevallen: de refoforum-meeting.
Ik hoop in september weer ons huis open te stellen voor de jaarlijkse meeting alhier.
De geplande datum is DV 13 september. Om alvast in de agenda te noteren. Na de vakantie volgt meer informatie.

Een ochtend is voor mij beter dan een avond, mits niet te vroeg.
OpgenoteerdMaanenschijn schreef: ↑13 jul 2024, 09:35Ons huis is in de Betuwe, Gelderland dus.Posthoorn schreef:In welke provincie?
@Mods: omdat er in Zeeland en Utrecht weinig of geen initiatieven komen misschien de topic-titel wijzigen?
Ga jij Wim? Dan ga ik ook mijn best doen.Wim Anker schreef: ↑15 jul 2024, 17:05OpgenoteerdMaanenschijn schreef: ↑13 jul 2024, 09:35Ons huis is in de Betuwe, Gelderland dus.Posthoorn schreef:In welke provincie?

Gelderland is voor mij geen optie.
Waar woon jij, Arja?
Waar woon jij, Arja?
Je kan wel met mij meerijden die avond (blew)Arja schreef:Leuk. Maar 's-avonds weg zit er voor mij niet zo in. Misschien zou ik mensendie ook worstelen met minder energie op een ochtend in de vakantie "moeten" uitnodigen voor een koffietje.Hoopvol schreef: ↑13 jul 2024, 09:48Ik kan helaas niet.Maanenschijn schreef: ↑13 jul 2024, 09:19 Het woord is weer gevallen: de refoforum-meeting.
De geplande datum is DV 13 september. Om alvast in de agenda te noteren. Na de vakantie volgt meer informatie.Iemand interesse?
Dat scheelt alweer energie

Misschien wil Hendrien dan ook wel mee.