Was net ook stemmen maar daar was het ook erg rustig. Kan ook een moment zijn natuurlijk.
Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag?
Hele vage ervaring deze morgen. Bleek dit te zijn: https://www.knomc.nl/aandoeningen/bppd/
Ineens lopen alsof je compleet dronken bent. Wat, voor de goede orde, niet het geval was.
Ineens lopen alsof je compleet dronken bent. Wat, voor de goede orde, niet het geval was.
Met de jeugd en de dominee spelen we levend stratego in de duinen.
We “slapen” een nacht op de locatie waar morgen de gemeentedag is
We “slapen” een nacht op de locatie waar morgen de gemeentedag is
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Zoals reeds vermeld heb ik in stemmig donkerblauw op een damesfiets over de Boezemsingel gefietst.
Oh naar! Dat heeft mijn echtgenoot ook wel eens een poos gehad. Beterschap!Zeeuw schreef:Hele vage ervaring deze morgen. Bleek dit te zijn: https://www.knomc.nl/aandoeningen/bppd/
-
Delta ride for the roses fietsen. Heerlijk stukje fietsen voor een goed doel.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com
Familie BBQ op Schouwen Duiveland.
Langs de lijn staan, zelf sporten, rommelen in huis en vanavond naar een concert van o.a. het viool spelende kind.
Op de bank hangen klinkt ook erg prettig. Dat zak bij ons helaas pas na 22.00 uur worden.
Wakker worden na een bedrijfsfeest van gisteren, de was doen, stofzuigen en sanitair schoonmaken, later nog wat boodschappen halen en verder niet veel.
Vanmiddag de natuur in met wat kleinkinderen. Mooie wandeling terwijl ik ze spannende (wolven) verhalen vertel. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hmm, je bent de zoveelste waar ik dit van lees/hoor.Zeeuw schreef: ↑07 jun 2024, 14:42 Hele vage ervaring deze morgen. Bleek dit te zijn: https://www.knomc.nl/aandoeningen/bppd/
Had er voor 5 jaar terug nog nooit van gehoord, nu regelmatig. Maar waarschijnlijk heette het toen evenwichtsstoornis.
Mijn man heeft het inmiddels 2 keer gehad. De eerste keer was heel heftig, alleen op bed met de ogen dicht was de remedie. Helpen met overeind komen, naar het toilet gaan, van werkelijk alles werd hij kotsmisselijk en instabiel. Het duurde enkele dagen.
Bij anderen blijft het bij een kort moment tot een dag.
Maar ik ken ook iemand waar het telkens terug komt, voor hem is het een grote beperking inmiddels.