Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Een nieuw begrip geleerd: werktijdfactor... In mijn huidige baan moet ik gewoon 40 uur per week werken. In het onderwijs is dat allemaal wat ingewikkelder.
Hoe bedoel je?
Werktijdfactor speelt in elke sector en bepaalt hoeveel je moet werk t.o.v. de fulltime variant.
1,0 is fulltime
0,5 is dus de helft (bijvoorbeeld)
In het onderwijs is het niet veel ingewikkelder, behalve dat de uren per week gewoon zijn omgeslagen naar het aantal uur wat je per jaar moet maken. (die maak je alleen in minder lesweken).
En vervolgens doet de werktijdfactor exact hetzelfde als bij ieder andere baan: heb je een contract van 60% (dus 3 van de 5 dagen) dan gaan je uren *0,6.
De combinatie met lesuren maakt het allemaal wat ingewikkeld. Lesuren zijn anders dan klokuren. Het aantal lesuren per FTE lijkt ook per school te verschillen.TSD schreef: ↑03 jun 2024, 16:22Hoe bedoel je?
Werktijdfactor speelt in elke sector en bepaalt hoeveel je moet werk t.o.v. de fulltime variant.
1,0 is fulltime
0,5 is dus de helft (bijvoorbeeld)
In het onderwijs is het niet veel ingewikkelder, behalve dat de uren per week gewoon zijn omgeslagen naar het aantal uur wat je per jaar moet maken. (die maak je alleen in minder lesweken).
En vervolgens doet de werktijdfactor exact hetzelfde als bij ieder andere baan: heb je een contract van 60% (dus 3 van de 5 dagen) dan gaan je uren *0,6.
Zie bv https://www.aob.nl/actueel/artikelen/ur ... maar-niet/
Per saldo moet je voor 1 fte op papier 1659 uur maken. Hoeveel er dan gerekend wordt per lesuur (ook niet overal even lang) en hoeveel tijd je krijgt voor taken, tja, dat verschilt per school.
Urenplaatjes aan het begin van het jaar geven een indicatie van het aantal uren dat je gaat maken.
Urenplaatjes aan het begin van het jaar geven een indicatie van het aantal uren dat je gaat maken.
- Niet meer zo actief -
Controle jaarrekening CvK en diaconie.
Dankbaar voor de goede cijfers.
Dankbaar voor de goede cijfers.
Wat is CvK?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
College van Kerkrentmeesters 
Bourdon is een leuke naam voor een kerkrentmeester...

Bourdon is een leuke naam voor een kerkrentmeester...

"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Begrafenis
Dankjewel
Sterkte Merel.
Ivm de zwangerschapssuiker zitten wij in het ziekenhuis voor uitleg mbt voeding en het meten.
2 x per week vis wordt ik wel blij van
Ivm de zwangerschapssuiker zitten wij in het ziekenhuis voor uitleg mbt voeding en het meten.
2 x per week vis wordt ik wel blij van
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Merel sterkte.
En ook voor de vrouw van Bertiel.
En ook voor de vrouw van Bertiel.
Expertsessie Herstel box 3 kijken.