Studentenprotesten

Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3082
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Studentenprotesten

Bericht door Lilian1975 »

Mannetje schreef: 13 mei 2024, 16:09
DDD schreef: 13 mei 2024, 16:05 (...)

Ik maak mij er meer zorgen over dat het RD hier nauwelijks over bericht. Het hoort toch wel bij een normale algemene ontwikkeling dat je de belangrijkste dingen over het songfestival weet.
Ik denk dat de meeste RD-lezers juist blij zijn dat ze niet vermoeid worden met die rommel.
Waarvan akte.... aangezien de meeste RD lezers al genoeg gehoord hebben. :)
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17516
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Studentenprotesten

Bericht door huisman »

Zeeuw schreef: 13 mei 2024, 16:10
DDD schreef: 13 mei 2024, 16:05 Ik heb het idee dat er best veel hetero's mee bezig zijn hoor. Ik heb er verder niet zoveel mee, maar het liedje van Joost Klein was toch ook niet specifiek een queer-aangelegenheid.

Ik maak mij er meer zorgen over dat het RD hier nauwelijks over bericht. Het hoort toch wel bij een normale algemene ontwikkeling dat je de belangrijkste dingen over het songfestival weet.

Verder zijn de 'studenten'protesten een wonderbaarlijk fenomeen. Ik vrees dat het minstens zoveel te maken heeft met de pechgeneratie van de oudere studenten van deze tijd.
Wat ben ik dan enorm blij dat mijn kinderen blijkbaar geen normale algemene ontwikkeling hebben.
Precies, trouwens ook in de seculiere omgeving waar ik werk is nauwelijks aandacht voor dit festival.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4164
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Studentenprotesten

Bericht door Maanenschijn »

Er zijn weer allerlei van protesten. Ik kijk nu even live mee op het YT kanaal van AT5

https://www.youtube.com/live/vHJ-djY64e ... RgniNkC3FE

Het is maar amper te volgen wat nu het doel van dit alles is. Er is in ieder geval geen woord Nederlands bij.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17516
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Studentenprotesten

Bericht door huisman »

Edelweiss schreef: 13 mei 2024, 16:02
Herman schreef: 13 mei 2024, 14:35
huisman schreef: 13 mei 2024, 14:20 Zouden die UvA studentes beseffen dat zij onder Hamas/Islamitische Jihad bestuur helemaal geen recht hebben op universitaire scholing ? Ze gaan nog niet zover als de Taliban die meisjes het liefst analfabeet willen houden. Maar gelijkwaardigheid m/v is bij Hamas ver te zoeken.
Ja, daar is hierboven ook aan gerefereerd. Hoe kan jij het verklaren dat mensen blijkbaar tegenstelde overtuigingen in zich hebben?
Ik sluit me aan bij de antwoorden van Maanenschijn en Profesto hierop, en wil er aansluitend nog wat gedachten over delen.

De studentes die je noemt hebben zich onwaarschijnlijk kalm gehouden en weinig tot geen solidariteit vertoond met de meiden op de universiteit van Teheran. Dat waren en zijn, in mijn ogen, ongelooflijk dappere jongedames, die met gevaar voor eigen leven strijden voor erkenning en tegen de islamitische onderdrukking. Al het feminisme ten spijt kwamen er uit die hoek enkel krekelgeluiden. Hoe dan?

De deelname aan de huidige protesten zal waarschijnlijk en hopelijk! geen werkelijke pro-Hamas gedachte zijn. Dit geldt dan expliciet voor de studenten, en niet het haattuig wat zich er bij aansloot (en wat zich al bij eerdere protesten liet zien).
Als je op sociale kanalen de korte vraaggesprekjes met de studenten ziet, vraag ik mij af wie zich werkelijk in de ingewikkelde materie verdiept heeft. Ik gok dat het er niet veel zijn. Het schreeuwt gewoon lekker mee met de trend van het moment. Het zou mij niet verbazen als deze lui een handvol jaar terug met BLM-uitlatingen op straat te vinden waren, en volgende maand zijn er vast weer andere dingen hip.
Toch ben ik bang dat er meer antisemitisme onder deze demonstranten zit dan wij denken. Minister van onderwijs Dijkgraaf was heftig geschokt na zijn gesprekken met Joodse studenten. Sommigen durven al meer dan 4 maanden niet meer de colleges te volgen. De NOS besteed daar nauwelijks aandacht aan. Hun liveblog over Gaza lijkt op een propagandablog van Hamas.
De cijfers van Hamas worden direct doorgegeven aan het Nederlandse publiek met weinig nuance. Bij Israëlische aanvallen vallen volgens deze blog altijd tientallen doden waarvan 90% vrouwen en kinderen. Belachelijke cijfers en onzinnige propaganda. Israël vecht tegen een goed bewapend en getraind Hamas en verloor al honderden soldaten.
Die genocide beschuldiging is ook te gek voor woorden. Er wordt heftig gevochten in dichtbevolkt gebied dan vallen er ook burgerslachtoffers.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Philip
Berichten: 369
Lid geworden op: 27 apr 2021, 09:51

Re: Studentenprotesten

Bericht door Philip »

huisman schreef: 13 mei 2024, 16:44
Edelweiss schreef: 13 mei 2024, 16:02
Herman schreef: 13 mei 2024, 14:35
huisman schreef: 13 mei 2024, 14:20 Zouden die UvA studentes beseffen dat zij onder Hamas/Islamitische Jihad bestuur helemaal geen recht hebben op universitaire scholing ? Ze gaan nog niet zover als de Taliban die meisjes het liefst analfabeet willen houden. Maar gelijkwaardigheid m/v is bij Hamas ver te zoeken.
Ja, daar is hierboven ook aan gerefereerd. Hoe kan jij het verklaren dat mensen blijkbaar tegenstelde overtuigingen in zich hebben?
Ik sluit me aan bij de antwoorden van Maanenschijn en Profesto hierop, en wil er aansluitend nog wat gedachten over delen.

De studentes die je noemt hebben zich onwaarschijnlijk kalm gehouden en weinig tot geen solidariteit vertoond met de meiden op de universiteit van Teheran. Dat waren en zijn, in mijn ogen, ongelooflijk dappere jongedames, die met gevaar voor eigen leven strijden voor erkenning en tegen de islamitische onderdrukking. Al het feminisme ten spijt kwamen er uit die hoek enkel krekelgeluiden. Hoe dan?

De deelname aan de huidige protesten zal waarschijnlijk en hopelijk! geen werkelijke pro-Hamas gedachte zijn. Dit geldt dan expliciet voor de studenten, en niet het haattuig wat zich er bij aansloot (en wat zich al bij eerdere protesten liet zien).
Als je op sociale kanalen de korte vraaggesprekjes met de studenten ziet, vraag ik mij af wie zich werkelijk in de ingewikkelde materie verdiept heeft. Ik gok dat het er niet veel zijn. Het schreeuwt gewoon lekker mee met de trend van het moment. Het zou mij niet verbazen als deze lui een handvol jaar terug met BLM-uitlatingen op straat te vinden waren, en volgende maand zijn er vast weer andere dingen hip.
Toch ben ik bang dat er meer antisemitisme onder deze demonstranten zit dan wij denken. Minister van onderwijs Dijkgraaf was heftig geschokt na zijn gesprekken met Joodse studenten. Sommigen durven al meer dan 4 maanden niet meer de colleges te volgen. De NOS besteed daar nauwelijks aandacht aan. Hun liveblog over Gaza lijkt op een propagandablog van Hamas.
De cijfers van Hamas worden direct doorgegeven aan het Nederlandse publiek met weinig nuance. Bij Israëlische aanvallen vallen volgens deze blog altijd tientallen doden waarvan 90% vrouwen en kinderen. Belachelijke cijfers en onzinnige propaganda. Israël vecht tegen een goed bewapend en getraind Hamas en verloor al honderden soldaten.
Die genocide beschuldiging is ook te gek voor woorden. Er wordt heftig gevochten in dichtbevolkt gebied dan vallen er ook burgerslachtoffers.
De beschuldiging van genocide ziet niet op de gevechten, maar op het weigeren van hulpgoederen door Israël. Voor deze weigering bestaat geen enkele rechtvaardiging. Het controleren van de circa 500 vrachtwagens die dagelijks nodig zijn in Gaza op wapens en munitie is een taak die Israël prima kan uitvoeren. Desondanks kiezen ze er zelf voor om een hongersnood in Gaza te creëren, wat mogelijk een genocide vormt.

De dagelijkse wreedheden van Israël die op sociale media worden gepost door eigen soldaten, maken duidelijk dat Israël onvoldoende rekening houdt met de belangen van de burgerbevolking en regelmatig bewust extra schade aanricht. Naast de doden zijn velen gewond geraakt en is er ontzettend veel schade aangericht. Dit alles voor een bij voorbaat tot mislukken gedoemde operatie om Hamas uit te schakelen. Die rekruteren zo weer nieuwe terroristen. Deze ellende is absoluut onacceptabel. Het doel heiligt de middelen niet. Desondanks blijft Nederland achter de VS staan, zoals we dat vanuit het verleden al gewend zijn. Oorlogsmisdaden in Vietnam, in Afghanistan en Irak, voortdurende economische blokkade van Cuba, wapenleveranties aan Israël, het maakt kennelijk allemaal niets uit.

Je kritiek op de NOS kan ik overigens wel begrijpen.
Gebruikersavatar
Edelweiss
Berichten: 348
Lid geworden op: 01 sep 2023, 12:03
Locatie: Zwitserland

Re: Studentenprotesten

Bericht door Edelweiss »

huisman schreef: 13 mei 2024, 16:44 Toch ben ik bang dat er meer antisemitisme onder deze demonstranten zit dan wij denken. Minister van onderwijs Dijkgraaf was heftig geschokt na zijn gesprekken met Joodse studenten. Sommigen durven al meer dan 4 maanden niet meer de colleges te volgen. De NOS besteed daar nauwelijks aandacht aan. Hun liveblog over Gaza lijkt op een propagandablog van Hamas.
Helemaal met je eens.
Het gaat mij er echter ook om dat jongelui tegelijkertijd toch ook dingen roepen die ze werkelijk niet doorgronden. Ik bedoel hiermee bijvoorbeeld een studente die in alle vrijheid om intifada staat te schreeuwen. Zij zal dit waarschijnlijk niet menen, want ze zal dat niet overleven.
Het wordt wel vies als elke Israeli voor 'zionist' wordt uitgemaakt (een filmpje van vanmiddag op het terrein van de RUG).
huisman schreef: 13 mei 2024, 16:44De cijfers van Hamas worden direct doorgegeven aan het Nederlandse publiek met weinig nuance. Bij Israëlische aanvallen vallen volgens deze blog altijd tientallen doden waarvan 90% vrouwen en kinderen. Belachelijke cijfers en onzinnige propaganda. Israël vecht tegen een goed bewapend en getraind Hamas en verloor al honderden soldaten.
Die genocide beschuldiging is ook te gek voor woorden. Er wordt heftig gevochten in dichtbevolkt gebied dan vallen er ook burgerslachtoffers.
Ook eens. Ik haal hier ook Arja aan: 'en dat is hoe Hamas de PR-oorlog wint', en zo is dat maar net. Alsof we in het Westen ook maar iets begrijpen van de lokale cultuur daar.
Denken we overigens nog wel eens aan de gijzelaars, die daar al sinds 7 oktober vastgehouden worden? Daar zijn ook baby's bij, en zelfs een vredesactivist, die zich altijd heeft ingezet voor de Palestijnen.

Over de situatie ter plaatse wil ik weinig kwijt. Ik ben recent in de regio geweest (ter verduidelijking: niet in Gaza zelf, dat was te gevaarlijk). Ik heb met mensen gesproken die uit Gaza Hamas ontvlucht zijn en een veilig onderkomen hebben gevonden in Israel. Het stemt hoopvol, maar tegelijkertijd ook weer niet.
Ik weet niet goed wat Israel denkt te bereiken met het offensief in Rafah, maar ik begrijp wel dat zij hun mensen terugwillen. Een aantal Hamas-terroristen is naar het noorden gevlucht, in het zuiden houden ze zich in traditioneel schuil onder de bevolking. Dat zij voedsel en equipment stelen is evident, en het recent aanvallen van Kerem Shalom (wat toch knap is als er al maanden zo'n schrijnend tekort zou zijn aan alles...) werd ook niet bepaald gemotiveerd door de beste intenties voor de eigen bevolking. Dat Israel Gaza uithongert vind ik dan ook echt te kort door de bocht, maar ik verwijs graag richting de UN Watch, omdat ik momenteel niet de mentale kracht heb om hier verder op in te gaan, ik ben daar maar heel eerlijk in.
Ik sta volledig achter 'Free Palestine from Hamas', maar ik weet niet hoe dit ooit bereikt kan worden.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17516
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Studentenprotesten

Bericht door huisman »

Philip schreef: 13 mei 2024, 17:10
huisman schreef: 13 mei 2024, 16:44
Edelweiss schreef: 13 mei 2024, 16:02
Herman schreef: 13 mei 2024, 14:35
Ja, daar is hierboven ook aan gerefereerd. Hoe kan jij het verklaren dat mensen blijkbaar tegenstelde overtuigingen in zich hebben?
Ik sluit me aan bij de antwoorden van Maanenschijn en Profesto hierop, en wil er aansluitend nog wat gedachten over delen.

De studentes die je noemt hebben zich onwaarschijnlijk kalm gehouden en weinig tot geen solidariteit vertoond met de meiden op de universiteit van Teheran. Dat waren en zijn, in mijn ogen, ongelooflijk dappere jongedames, die met gevaar voor eigen leven strijden voor erkenning en tegen de islamitische onderdrukking. Al het feminisme ten spijt kwamen er uit die hoek enkel krekelgeluiden. Hoe dan?

De deelname aan de huidige protesten zal waarschijnlijk en hopelijk! geen werkelijke pro-Hamas gedachte zijn. Dit geldt dan expliciet voor de studenten, en niet het haattuig wat zich er bij aansloot (en wat zich al bij eerdere protesten liet zien).
Als je op sociale kanalen de korte vraaggesprekjes met de studenten ziet, vraag ik mij af wie zich werkelijk in de ingewikkelde materie verdiept heeft. Ik gok dat het er niet veel zijn. Het schreeuwt gewoon lekker mee met de trend van het moment. Het zou mij niet verbazen als deze lui een handvol jaar terug met BLM-uitlatingen op straat te vinden waren, en volgende maand zijn er vast weer andere dingen hip.
Toch ben ik bang dat er meer antisemitisme onder deze demonstranten zit dan wij denken. Minister van onderwijs Dijkgraaf was heftig geschokt na zijn gesprekken met Joodse studenten. Sommigen durven al meer dan 4 maanden niet meer de colleges te volgen. De NOS besteed daar nauwelijks aandacht aan. Hun liveblog over Gaza lijkt op een propagandablog van Hamas.
De cijfers van Hamas worden direct doorgegeven aan het Nederlandse publiek met weinig nuance. Bij Israëlische aanvallen vallen volgens deze blog altijd tientallen doden waarvan 90% vrouwen en kinderen. Belachelijke cijfers en onzinnige propaganda. Israël vecht tegen een goed bewapend en getraind Hamas en verloor al honderden soldaten.
Die genocide beschuldiging is ook te gek voor woorden. Er wordt heftig gevochten in dichtbevolkt gebied dan vallen er ook burgerslachtoffers.
De beschuldiging van genocide ziet niet op de gevechten, maar op het weigeren van hulpgoederen door Israël. Voor deze weigering bestaat geen enkele rechtvaardiging. Het controleren van de circa 500 vrachtwagens die dagelijks nodig zijn in Gaza op wapens en munitie is een taak die Israël prima kan uitvoeren. Desondanks kiezen ze er zelf voor om een hongersnood in Gaza te creëren, wat mogelijk een genocide vormt.

De dagelijkse wreedheden van Israël die op sociale media worden gepost door eigen soldaten, maken duidelijk dat Israël onvoldoende rekening houdt met de belangen van de burgerbevolking en regelmatig bewust extra schade aanricht. Naast de doden zijn velen gewond geraakt en is er ontzettend veel schade aangericht. Dit alles voor een bij voorbaat tot mislukken gedoemde operatie om Hamas uit te schakelen. Die rekruteren zo weer nieuwe terroristen. Deze ellende is absoluut onacceptabel. Het doel heiligt de middelen niet. Desondanks blijft Nederland achter de VS staan, zoals we dat vanuit het verleden al gewend zijn. Oorlogsmisdaden in Vietnam, in Afghanistan en Irak, voortdurende economische blokkade van Cuba, wapenleveranties aan Israël, het maakt kennelijk allemaal niets uit.

Je kritiek op de NOS kan ik overigens wel begrijpen.
Bijna alles wat je schrijft zijn geen feiten. De meest in het oog springende heb ik vetgedrukt. Is wel Hamas propaganda (al maanden) maar zijn absoluut geen feiten. Is Gaza dan een fijne plek om te leven? Nee, maar dat ligt aan Hamas.
Na de slachting van 7 oktober en het nemen van honderden gijzelaars kon Israël niet anders dan proberen Hamas voor altijd onschadelijk te maken.
Trouwens de beste stuurlui aan wal spreken al snel over oorlogsmisdaden, excessief politiegeweld enz. Van onze operatie in Afghanistan weet ik wat meer dan de gemiddelde Nederlander. Geen oorlogsmisdaden gepleegd. Die ME’ers bij de UvA verdienen ook onze volledige steun.
Je laatste zin ben ik het dan wel weer mee eens. ;)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12174
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Studentenprotesten

Bericht door Herman »

Philip schreef: 13 mei 2024, 17:10 De beschuldiging van genocide ziet niet op de gevechten, maar op het weigeren van hulpgoederen door Israël.
Nu de term genocide eenmaal gevallen is op het officiële toneel, hoewel voorzichtig geformuleerd, is dat in het publieke debat natuurlijk heel anders. Zoals ik zojuist las schijnt een studente te demonsteren tegen '75 jaar genocide door Israël'. Ongetwijfeld vind dat deels haar grond in de onderliggende gedachte van neokoloniale overheersing en wat daar ideologisch allemaal bij hoort. Het woordgebruik genocide en de onderliggend feiten sluiten niet meer op elkaar aan.
Een ander voorbeeld: de term genocide wordt toegepast op ieder burgerdode die door bombardementen valt. Het gebruik genocide is dus meer een term die de radicale oppositie tegen Israel moet aanwakkeren op basis van een in het extreme getrokken emotie dan een feit. De wettelijke term is excessief geweld voor een overmatige verhouding van burgerslachtoffers bij een militaire operatie.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12174
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Studentenprotesten

Bericht door Herman »

Maanenschijn schreef: 13 mei 2024, 15:03 Hoewel ik geen jij ben verklaar ik het voor een groot deel uit het narratief dat ‘de zwakste altijd gelijk heeft’.

Het beeld van ‘het recht erop hebben’.

- Studenten hebben recht op studie en financiering;
- LHBTQ-provocatie hebben recht op het opdringen van hun mening, want zij zijn de zwakkere;
- Klimaatbeweging en XR heeft recht op demonstratie en vernieling van vervuilers: het klimaat is de zwakste partij.
- Hamas heeft recht op aanslagen, want zij worden onderdrukt.

Hieruit volgt dat men zich als rechthebbende spreekbuizen voor een zwakke partij bij gelegenheid verenigt en volg ook dat de ‘sterke’ partij altijd aan de verkeerde kant staat. Het is de vereniging van de ‘zwakke rechten’ die er voor zorgt dat er geen tegenstrijdigheid is in het bestrijden van de sterke, al zou de sterke voor hun persoonlijke situatie de beste keuze zijn.
Aha, in dit geval is het dus kiezen tussen twee kwaden (onder de sharia leven als vrouw versus onder Israelische oppressie leven). Op zich aardig en ook wel goed gevonden dat de staat Israel nu wordt gezien als een neokoloniaal project van het Westen. Volgens mij is het Hamas / westers politiek links gelukt om een goed frame neer te zetten die aansluit op een bestaand wereldbeeld. Ik ga me verder verdiepen in mijn stapeltje literatuur.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9301
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Studentenprotesten

Bericht door parsifal »

Mijn vrouw kon net niet bij haar Nederlandse les komen omdat gebouw "bezet" is door demonstranten. Ik hoop dat deel van cursuskosten ook op demonstranten zijn te verhalen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12174
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Studentenprotesten

Bericht door Herman »

parsifal schreef: 13 mei 2024, 19:02 Mijn vrouw kon net niet bij haar Nederlandse les komen omdat gebouw "bezet" is door demonstranten. Ik hoop dat deel van cursuskosten ook op demonstranten zijn te verhalen.
Ben je zelf wel normaal op de uni gekomen?
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9301
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Studentenprotesten

Bericht door parsifal »

Herman schreef: 13 mei 2024, 19:06
parsifal schreef: 13 mei 2024, 19:02 Mijn vrouw kon net niet bij haar Nederlandse les komen omdat gebouw "bezet" is door demonstranten. Ik hoop dat deel van cursuskosten ook op demonstranten zijn te verhalen.
Ben je zelf wel normaal op de uni gekomen?
Wij zitten op Zernike campus voornamelijk met betas en economen enz. Geen demonstratie gezien.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Mannetje
Berichten: 7854
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Studentenprotesten

Bericht door Mannetje »

Echte studenten daar dus ;)
-
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12174
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Studentenprotesten

Bericht door Herman »

parsifal schreef: 13 mei 2024, 19:09
Herman schreef: 13 mei 2024, 19:06
parsifal schreef: 13 mei 2024, 19:02 Mijn vrouw kon net niet bij haar Nederlandse les komen omdat gebouw "bezet" is door demonstranten. Ik hoop dat deel van cursuskosten ook op demonstranten zijn te verhalen.
Ben je zelf wel normaal op de uni gekomen?
Wij zitten op Zernike campus voornamelijk met betas en economen enz. Geen demonstratie gezien.
Met andere woorden, het is bij de softe vakken dat het uit de hand loopt? :D
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9301
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Studentenprotesten

Bericht door parsifal »

Herman schreef: 13 mei 2024, 19:16
parsifal schreef: 13 mei 2024, 19:09
Herman schreef: 13 mei 2024, 19:06
parsifal schreef: 13 mei 2024, 19:02 Mijn vrouw kon net niet bij haar Nederlandse les komen omdat gebouw "bezet" is door demonstranten. Ik hoop dat deel van cursuskosten ook op demonstranten zijn te verhalen.
Ben je zelf wel normaal op de uni gekomen?
Wij zitten op Zernike campus voornamelijk met betas en economen enz. Geen demonstratie gezien.
Met andere woorden, het is bij de softe vakken dat het uit de hand loopt? :D
Ik werk best samen met sociologen, maar dat zijn wel de kwantitatieve lui. Om op je vraag te antwoorden: Ja 😀
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie