Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
@ Tiberius ik heb LinkedIn problemen. Ik sta nog op LinkedIn, maar kom er niet meer in. Mijn mailadres is geblokkeerd en ik kan niet meer inloggen. Ik krijg het niet opgelost.
Ik heb vandaag m'n LinkedIn ook maar weer eens opgestart. Dat was alweer een tijdje geleden. En ik heb je gevondenhuisman schreef: ↑29 mar 2024, 18:23Ik zie dat mijn profiel op eens vaak bekeken wordt. Zie allemaal Refo hoofdjes voorbij komen.J.C. Philpot schreef: ↑29 mar 2024, 17:54Ik had gezien zijn professie ook een ander transportmiddel op de achtergrond van onze broeder verwacht
Ik gebruik LinkedIn eigenlijk alleen voor contacten binnen het aviation domein. Wil nog twee zaken binnen dit domein realiseren waarvan één binnen Oekraïne. Heb wat contacten in Oekraïne maar nog niet het beslissend contact.Hoopvol schreef: ↑29 mar 2024, 23:52Ik heb vandaag m'n LinkedIn ook maar weer eens opgestart. Dat was alweer een tijdje geleden. En ik heb je gevondenhuisman schreef: ↑29 mar 2024, 18:23Ik zie dat mijn profiel op eens vaak bekeken wordt. Zie allemaal Refo hoofdjes voorbij komen.J.C. Philpot schreef: ↑29 mar 2024, 17:54Ik had gezien zijn professie ook een ander transportmiddel op de achtergrond van onze broeder verwacht
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik word nu toch wel nieuwsgierig naar de profielfoto...
Ik heb ook even gegluurd. Leuk, een gezicht bij huisman.
En nu
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Op zich valt dat wel mee hoor. Alleen had ik een ander gezicht in gedachten bij Huisman.
Is het niet beter om al deze bijdragen te snoeien? Het is maar een idee.
Terwijl wij elkaar wel eens ontmoet hebben. Zie ik jou op het Convent?
+1
Op huwelijksjubileum van auto. Lang geleden.