Ik zie dat er een nieuw kopje kerktelefoon is, en dat daar ook preken gedownload kunnen worden.jvds schreef:Johannes 3:16 schreef:De preken op de site van de Levensbron zijn weer te downloaden.
Nu, ik kan wel de site openen maar ik kan ze niet beluisteren/downloaden!!
Er is volgens mij een probleem met de server.
mvg
Jan
Preken beluisteren op internet
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
A.S. zondag: Kand. Van Leeuwen.Gian schreef:Ik zie dat er een nieuw kopje kerktelefoon is, en dat daar ook preken gedownload kunnen worden.jvds schreef:Johannes 3:16 schreef:De preken op de site van de Levensbron zijn weer te downloaden.
Nu, ik kan wel de site openen maar ik kan ze niet beluisteren/downloaden!!
Er is volgens mij een probleem met de server.
mvg
Jan
-
Op http://www.koepelkerk-arnhem.nl staat inmiddels ook een hoop preken. Het wordt tijd dat jullie een keer een goed gereformeerd vrijgemaakte preek horen
:mrgreen: :roll:

Wat is de definitie van een "goed gereformeerd vrijgemaakte preek"?Marnix schreef:Op http://www.koepelkerk-arnhem.nl staat inmiddels ook een hoop preken. Het wordt tijd dat jullie een keer een goed gereformeerd vrijgemaakte preek horen:mrgreen: :roll:
Is dat zoiets als een "goed confessioneel hervormde preek"?
Re: www.preeklinks.tk
Johannes 3:16 schreef:Preeklinks
ik krijg alleen maar info over de lotto jackpot ?????????
heeft dat ook met preken te maken ? :roll:
Voor sommige 'gelovigen' is het geloof idd vaak eeen soort lottoGabrielle schreef:Johannes 3:16 schreef:Preeklinks
en voor anderen de jackpot!Eppie schreef:Voor sommige 'gelovigen' is het geloof idd vaak eeen soort lottoGabrielle schreef:Johannes 3:16 schreef:Preeklinks
Haha. Ben jij een van de gelukkige uitverkorenen? Nog nooit was de kans om te winnen zo hoog? Kijk nu! Wie weet zit jij er bij!Gabrielle schreef:Johannes 3:16 schreef:Preeklinks

Op de uni gaat het goed, maar gisteravond thuis kreeg ik 'm ook niet geopend de eerste keer. (melding: met fout op pagina) Na herladen ging het wel goed.Gabrielle schreef:Johannes 3:16 schreef:Preeklinks

-
bijgewerkt t/m 18-12Johannes 3:16 schreef:Preeklinks
-
preeklinks.tk
Preeklinks.tk is bijgewerkt tot vandaag. Er staan 15 nieuwe links op.