Ik vind ze namelijk alleraardigst en is ook handig omdat onze kinderen allergisch zijn.

Nee, hebben we niet, maar je laatste zin snap ik niet...Miscanthus schreef:Is er iemand die een baardagaam bezit (of iets dergelijks)?
Ik vind ze namelijk alleraardigst en is ook handig omdat onze kinderen allergisch zijn.
Nou gewoon.........om de kinderen mee te pesten zeg maar..................zwartwit schreef:Nee, hebben we niet, maar je laatste zin snap ik niet...Miscanthus schreef:Is er iemand die een baardagaam bezit (of iets dergelijks)?
Het is alleraardigst en handig, omdat de kinderen allergisch zijn
![]()
Ze hebben geen hara of vacht waar stof(-mijt) in kan zitten. Zelfs op Hamsters reageerde mijn zoon met en volle neus. Reptielen geven geen allergische reacties.zwartwit schreef:[Nee, hebben we niet, maar je laatste zin snap ik niet...Het is alleraardigst en handig, omdat de kinderen allergisch zijn
![]()
Hm, dat zegt wellicht meer over jouw dan over dit beest!Miscanthus schreef: Ik vind ze namelijk alleraardigst