Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Even boodschappen doen is voor mij onthaasten. Ik ga twee keer in de week boodschappen doen, op woensdagen en zaterdagen. Even een half uur à drie kwartier voor mijzelf. Heerlijk.
1 of 2 keer per week. Ik vind het leuk om te doen en woon ook vrij centraal. Andere keer doet mn vrouw het weer. Ik zie het niet als een opgave, maar vindt het wel leuk. Zeker bij de Jumbo Foodmarkt.merel schreef: ↑02 nov 2023, 11:21Ik heb weer eens fysiek boodschappen gedaan, omdat voorheen de Lidl beduidend goedkoper was dan de AH. Dat is dus echt niet meer zo.
Hoe vaak ga jij in de week? Ik meestal maar 1 keer. ik ben echt ruimschoots een uur in de winkel, 15-20 minuten reistijd ( heen en terug) en vervolgens de zooi opruimen. Ruim 2 uur verder. Ik ben het wel met @orchidee eens. Voorlopig laat ik weer alleen bezorgen en steek snel de weg over voor een vergeten boodschap. Volgende week woensdag komen ze het weer fijn voor een minimaal bedrag bezorgen.
Ja, dat vind ik ook wel. Ik ga op zaterdag graag naar de markt. Praatje maken, loempia'tje eten.
Ah, jullie doen 3 keer in de week boodschappen. Dat komt qua tijd ongeveer overeen met mijn ruimschoots een uur. Als je rustig de tijd hebt, kan een marktbezoek zeker ontspannen zijn, maar ik heb/maak daar geen tijd voor.Zeeuw schreef: ↑02 nov 2023, 11:331 of 2 keer per week. Ik vind het leuk om te doen en woon ook vrij centraal. Andere keer doet mn vrouw het weer. Ik zie het niet als een opgave, maar vindt het wel leuk. Zeker bij de Jumbo Foodmarkt.merel schreef: ↑02 nov 2023, 11:21Ik heb weer eens fysiek boodschappen gedaan, omdat voorheen de Lidl beduidend goedkoper was dan de AH. Dat is dus echt niet meer zo.
Hoe vaak ga jij in de week? Ik meestal maar 1 keer. ik ben echt ruimschoots een uur in de winkel, 15-20 minuten reistijd ( heen en terug) en vervolgens de zooi opruimen. Ruim 2 uur verder. Ik ben het wel met @orchidee eens. Voorlopig laat ik weer alleen bezorgen en steek snel de weg over voor een vergeten boodschap. Volgende week woensdag komen ze het weer fijn voor een minimaal bedrag bezorgen.
Merel, ik lees in best wel veel van je berichten over haast en een overvol leven. Dat lijkt me afbreuk doen aan je welbevinden. Maar dat kan ik verkeerd hebben. Er zijn ook mensen die opbloeien bij druk. Meestal komen haast en een overvol leven voort uit keuzes die mensen maken. Sta je in die zin achter de keuzes die je maakt?
Sorry, best wel persoonlijke vragen, dus negeer ze ook gerust.
Sorry, best wel persoonlijke vragen, dus negeer ze ook gerust.
.
Laatst gewijzigd door merel op 02 nov 2023, 16:32, 5 keer totaal gewijzigd.
-
- Maanenschijn
Ik vind het verschrikkelijk. Ik doe het zo min mogelijk. In de praktijk komt dat neer op de kraamtijd van mijn vrouw en tijdens vakanties in het buitenland.Zeeuw schreef:Ja, dat vind ik ook wel. Ik ga op zaterdag graag naar de markt. Praatje maken, loempia'tje eten.
Dat geschuum tussen die rekken, niks te vinden, allemaal dames met karren die in de weg lopen. Dan weer iets op, dan weer niet het goede merk. Brrrr.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ik zit wel bij de bovenste 10%Geytenbeekje schreef: ↑02 nov 2023, 12:08Zijn alle Zeeuwen zo praatgraag als jij?![]()
Op zaterdag staan er niet dat soort kramen mn jongen. En al helemaal geen karren. Op zaterdag alleen maar voedsel en waren :-)Maanenschijn schreef: ↑02 nov 2023, 13:58Ik vind het verschrikkelijk. Ik doe het zo min mogelijk. In de praktijk komt dat neer op de kraamtijd van mijn vrouw en tijdens vakanties in het buitenland.Zeeuw schreef:Ja, dat vind ik ook wel. Ik ga op zaterdag graag naar de markt. Praatje maken, loempia'tje eten.
Dat geschuum tussen die rekken, niks te vinden, allemaal dames met karren die in de weg lopen. Dan weer iets op, dan weer niet het goede merk. Brrrr.
Daarover gesproken. Ik mis een andere Zeeuw die hier altijd wel praatgraag was.
Dat was mij ook opgevallen. Ik kon alleen het topic ' ik mis' nergens vinden
Ik heb het vermoeden dat deze 'andere Zeeuw' een afscheidspost heeft geschreven die vervolgens is verwijderd. Ik meen me te herinneren dat dit soort afscheidsberichten niet wordt toegestaan. De reden daarvan is me niet helder, al zijn dat soort berichten niet altijd even verheffend. Maar ondertussen is niemand bekend wat er met - in dit geval - die 'andere Zeeuw' aan de hand is. Ik wil het moderatorteam zeker niet aanvallen, maar is hier niet iets voor te bedenken?
Het is mij zeker wel bekend. Alleen mag er op dit forum niet over worden gediscussieerd. Ik geloof niet dat hij een afscheidsbijdrage schreef.