Verkiezingstijd en ruimte voor sprekers uit het buitenland.Geytenbeekje schreef: ↑05 okt 2023, 21:05 In het RD las ik dat CU en SGP niet zullen gaan spreken op de Mars voor het Leven, wat is hiervan de reden? Die kon ik niet lezen.
Erdee
-
Re: Erdee
Heel erg jammer.Geytenbeekje schreef:In het RD las ik dat CU en SGP niet zullen gaan spreken op de Mars voor het Leven, wat is hiervan de reden? Die kon ik niet lezen.
Is zo belangrijk dat de christelijke politiek op deze dag hun stem laat horen!
Alderliesten houdt zelf de boot af. Omdat in het buitenland de nood groter zou zijn en omdat het verkiezingstijd is en dan zouden politici zichzelf wel eens kunnen profileren en stemmen winnen.Geytenbeekje schreef: ↑05 okt 2023, 21:05 In het RD las ik dat CU en SGP niet zullen gaan spreken op de Mars voor het Leven, wat is hiervan de reden? Die kon ik niet lezen.
ik wel, geen holle verkiezingsretoriek, maar vol aandacht op het belangrijkste thema.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
nee, maar op deze manier ontloop je alle mogelijke kans dat dit gaat gebeuren.
ik vind het een wijs besluit
ik vind het een wijs besluit
waarin ben ik niet concreet genoeg?
Nee, ik denk niet dat SGP en CU zich bedienen van holle verkiezingsrethoriek.
Maar om dit volledig uit te sluiten is een besluit zoals genomen omtrend deze mars m.i. een verstandige keuze!
Nee, ik denk niet dat SGP en CU zich bedienen van holle verkiezingsrethoriek.
Maar om dit volledig uit te sluiten is een besluit zoals genomen omtrend deze mars m.i. een verstandige keuze!
Misschien ligt het aan mij, maar wat heeft het niet (of wel) spreken bij de 'Mars voor het leven' te maken met 'holle verkiezingsretoriek'?
- J.C. Philpot
Ik heb Van der Staaij de afgelopen 25 jaar eerlijk gezegd nog nooit betrapt op holle verkiezingsretoriek.
Is er een aanleiding waarom dit risico bij de heer Stoffer groter zou zijn dan de afgelopen decennia onder Van der Staaij?
Is er een aanleiding waarom dit risico bij de heer Stoffer groter zou zijn dan de afgelopen decennia onder Van der Staaij?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Dit stond er in het rd:
Misschien iets te kort door de bocht, ik verwacht dit niet bij Stoffer en Bikker, maar het risico is nooit uitgesloten
Dat heb ik samengevat in de bewoording holle verkiezingsrethoriek.In de tweede plaats vinden de Tweede Kamerverkiezingen plaats op 22 november, kort na de Mars op 11 november. Alderliesten wil niet dat politici de mars gebruiken om zichzelf te profileren en stemmen te winnen.
Misschien iets te kort door de bocht, ik verwacht dit niet bij Stoffer en Bikker, maar het risico is nooit uitgesloten
Alderliesten zegt: Ik wil niet dat politici de mars gebruiken om stemmen te winnen of om zich te profileren. Dat noemt Bertiel 'holle verkiezingsretoriek'. Lijkt me volstrekt helder. Hij zegt daarmee helemaal niet dat CU en SGP zich bedienen van holle verkiezingsretoriek.
In zes woorden zou het zo zijn:
Wijs te zwijgen bij de mars.
In zes woorden zou het zo zijn:
Wijs te zwijgen bij de mars.