Gebrek aan sexuele moraal
- Miscanthus
Gebrek aan sexuele moraal
Gratis condooms bij studentenpolis
Uitgegeven: 7 december 2005 14:49
Laatst gewijzigd: 7 december 2005 14:56
TILBURG - Zorgverzekeraar CZ gaat samen met de initiatiefnemers van de site Studenten.net een polis op de markt brengen die speciaal is gericht op studenten. Beide partijen hebben dat woensdag bevestigd. De verzekerde krijgt via de polis onder meer honderd gratis condooms per jaar, en medische testen om geslachtsziekten en hiv vast te stellen.
bron: nu.nl
Ik ga m'n verzekeering meteen opzeggen bij zulke vrijesexpropagandisten
TILBURG - Zorgverzekeraar CZ gaat samen met de initiatiefnemers van de site Studenten.net een polis op de markt brengen die speciaal is gericht op studenten. Beide partijen hebben dat woensdag bevestigd. De verzekerde krijgt via de polis onder meer honderd gratis condooms per jaar, en medische testen om geslachtsziekten en hiv vast te stellen.
Re: Gebrek aan sexuele moraal
Tja.....dan weet je waar je aan meebetaalt Misc..............: Condooms voor een stelletje pubers.................Miscanthus schreef:Gratis condooms bij studentenpolis
Dan laat je je als verzekeringsmaatschappij toch wel gaan hoor........................how low can you go.................
- Miscanthus
Of ze de denken heel pragmatisch: voorkomen is goedkoper dan genezen.memento schreef:Het is triest dat dit soort dingen gebeuren. Maar de reden is veel triester. Zo'n maatschappij doet nl. niets anders dan inspelen op wat er leeft in de maatschappij. En blijkbaar is 'vrij maar raak' aardig geaccepteerd...
Een verzekeringsmaatschappij probeert uitkeringen te vermijden.
Zij promoot het dus alleen op grond van haar kennis van deze groep verzekerden. Ze zitten daar nu eenmaal mee, moeten ze accepteren en hopen zo erger te voorkomen.
De pro-life verzekering vergoedde of vergoedt nog family-planning consulenten. Ook om hogere kosten te vermijden. Echt niet omdat ze zo aardig zijn.
Zij promoot het dus alleen op grond van haar kennis van deze groep verzekerden. Ze zitten daar nu eenmaal mee, moeten ze accepteren en hopen zo erger te voorkomen.
De pro-life verzekering vergoedde of vergoedt nog family-planning consulenten. Ook om hogere kosten te vermijden. Echt niet omdat ze zo aardig zijn.
'k Heb van de week nog een schokkende enquete ingevuld.
Het ging over soa's en het gebruik van voorbehoedsmiddelen.
Vragen als:
Hoe moeilijk vind je het om een one-night-stand te vragen een condoom te gebruiken?
Wie moeten er condooms op zak hebben, jongens of meiden, of allebei?
Men ging er stilzwijgend vanuit dat het de normaalste zaak van de wereld is om wisselende seksuele contacten te hebben.
Ik heb in de opmerkingen dan ook gezegd dat ik absoluut geen behoefte heb om te bedenken hoe ik om zou gaan met one-night-stands en wisselende contacten, en dat een nvt-keuze erg fijn zou zijn bij een volgende enquete.
Het ging over soa's en het gebruik van voorbehoedsmiddelen.
Vragen als:
Hoe moeilijk vind je het om een one-night-stand te vragen een condoom te gebruiken?
Wie moeten er condooms op zak hebben, jongens of meiden, of allebei?
Men ging er stilzwijgend vanuit dat het de normaalste zaak van de wereld is om wisselende seksuele contacten te hebben.
Ik heb in de opmerkingen dan ook gezegd dat ik absoluut geen behoefte heb om te bedenken hoe ik om zou gaan met one-night-stands en wisselende contacten, en dat een nvt-keuze erg fijn zou zijn bij een volgende enquete.

Inderdaad.plebe schreef:Wie z'n eigen hart een beetje kent wijst niet zo naar "de wereld en haar sexuele moraal".
Als de Heere het niet verhoedt had was ik óók al lang tig keer vreemd gegaan!
Wat een moralistisch geneuzel weer!
Verder vind ik 100 ballonnetjes aardig wat voor een vrijgezel.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Een jaar heeft 365 nachten, dus ze bieden een 'dekking' voor nog geen 1 op de 3 nachten...Gian schreef:Inderdaad.plebe schreef:Wie z'n eigen hart een beetje kent wijst niet zo naar "de wereld en haar sexuele moraal".
Ik denk dat vaste relaties hier buiten vallen.memento schreef:Een jaar heeft 365 nachten, dus ze bieden een 'dekking' voor nog geen 1 op de 3 nachten...Gian schreef:Inderdaad.plebe schreef:Wie z'n eigen hart een beetje kent wijst niet zo naar "de wereld en haar sexuele moraal".
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Dat heeft niks met wijzen of moralistisch te maken.plebe schreef:Wie z'n eigen hart een beetje kent wijst niet zo naar "de wereld en haar sexuele moraal".
Ik vond het gewoon bizar om te zien dat men niet eens meer weet (of wil weten?) dat er ook in NL nog steeds mensen zijn die een andere seksuele moraal hebben. Het was een officiele enquete, niet voor een studentenblaadje oid, daarvan ben ik het onderhand wel gewend.

alles moet kunnen, en alles is bespreekbaar tegenwoordig.memento schreef:Het is triest dat dit soort dingen gebeuren. Maar de reden is veel triester. Zo'n maatschappij doet nl. niets anders dan inspelen op wat er leeft in de maatschappij. En blijkbaar is 'vrij maar raak' aardig geaccepteerd...
je hebt gewoon recht op het lichaam van een ander, ook voor één nachtje.......
nederland is allang geen christelijke natie meer, en waarden en normen zijn ver te zoeken.
Onze waarden dan he, want op hun manier hebben zij ook waarden!!Gabrielle schreef:alles moet kunnen, en alles is bespreekbaar tegenwoordig.memento schreef:Het is triest dat dit soort dingen gebeuren. Maar de reden is veel triester. Zo'n maatschappij doet nl. niets anders dan inspelen op wat er leeft in de maatschappij. En blijkbaar is 'vrij maar raak' aardig geaccepteerd...
je hebt gewoon recht op het lichaam van een ander, ook voor één nachtje.......
nederland is allang geen christelijke natie meer, en waarden en normen zijn ver te zoeken.