Allemaal naar DE camping!-DIA- schreef: ↑03 aug 2023, 19:53Ze hebben daar wel een Pfarrerin, en ik geloof niet dat dit echt een kerk is waar je je ziel aan kunt toebetrouwen. Onze predikanten zeggen altijd dat je eerst moet weten of je ergens op vakantie kunt gaan als er een betrouwbare kerk is, waar met een kerk is die de hele waarheid brengt. Vooral als je de zaken niet goed kunt onderscheiden is dit een gevaar.Christen schreef: ↑03 aug 2023, 19:18
https://www.evangelischegemeindebludenz.at/
A.s. zondagmorgen dienst met mannelijke predikant, komt uit Bonn maar komt daar al 4 jaar. Week erop dacht ik andere predikant en ik weet niet helemaal zeker of die mannelijk is. Hun eigen Pfarrer is dacht ik een vrouwelijke predikant maar zij is dan nog niet terug.
Ik zou zeker a.s. zondagmorgen gaan als dat lukt.. je maakt ze zo blij met je komst. En je krijgt echt een boodschap mee.
Een lid van de gemeente is Nederlandse van afkomst. Het orgelspel is geen Bismarck maar ook prachtig. Veel gekozen liederen zijn met bekende wijs.
Schruns (Nederlandstalig) is vlakbij idd. Met de 188 volgen kom je ver.
Maar dit is omgeving Bludenz, dus ik weet niet waar je in Vorarlberg hoopt te zijn. Dit is net onder Bregenz etc.
Misschien een gemeente meer in de buurt van jouw tijdelijke woning?
Goede reis en fijne vakantie iig!