Lekker weertje

Pim
Contacteer:

Lekker weertje

Bericht door Pim »

Het is flink beroerd weer he, vandaag.

De foto's zijn mooi: http://www.nu.nl/news/632091/10/Beeldve ... storm.html

Maar op de weg is het minder geloof ik. De hele Veluwe staat vast, met als topper de A1 tussen Amsterdam en Hengelo, waar 67km file staat. 'Vanwege de verkeerssituatie verzoekt de politie het verkeer op de Veluwe niet meer de weg op te gaan. Dit geldt voor de A1 tussen de knooppunten Hoevelaken en Beekbergen, de A50 tussen de knooppunten Beekbergen en Waterberg, de A12 tussen de knooppunten Waterberg en Maanderbroek, de A30 en de N304, maar ook voor alle lokale wegen en doorgaande wegen.'

Het zijn bizarre aantallen: http://www.vid.nl/
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Oude-Waarheid

Re: Lekker weertje

Bericht door Oude-Waarheid »

Pim schreef:Het is flink beroerd weer he, vandaag.

De foto's zijn mooi: http://www.nu.nl/news/632091/10/Beeldve ... storm.html

Maar op de weg is het minder geloof ik. De hele Veluwe staat vast, met als topper de A1 tussen Amsterdam en Hengelo, waar 67km file staat. 'Vanwege de verkeerssituatie verzoekt de politie het verkeer op de Veluwe niet meer de weg op te gaan. Dit geldt voor de A1 tussen de knooppunten Hoevelaken en Beekbergen, de A50 tussen de knooppunten Beekbergen en Waterberg, de A12 tussen de knooppunten Waterberg en Maanderbroek, de A30 en de N304, maar ook voor alle lokale wegen en doorgaande wegen.'

Het zijn bizarre aantallen: http://www.vid.nl/
Het is al heel wat jaren geleden dat ik klets nat op mijn werk kwam
en ik zei toen (wat een rot weer he) waarop en colega tegen me zegd ho ho het weer is niet rot maar voor ons wat ongunstig want
alle weer komt voort uit Zijn schatkamer en Hij vergist zich niet.
memento

Bericht door memento »

Idd lekker weertje als je je verloving vanavond houdt, en de helft van de gasten komt van de Veluwe :(
Houthakker

Bericht door Houthakker »

waarop en colega tegen me zegd ho ho het weer is niet rot maar voor ons wat ongunstig want
alle weer komt voort uit Zijn schatkamer en Hij vergist zich niet
Mooi gezegd, Oude Waarheid.
En goed dat je hier speciale aandacht voor vraagt. Dat horen we te weinig.

Groet,
Houthakker.
Gian

Bericht door Gian »

Inderdaad, stralend weer.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Ben benieuwd hoe laat manlief thuis is,
halverwege de middag belde hij dat hij door de direkteur verzocht werd zo spoedig mogelijk huiswaarts te keren ivm de slechte weersomstandigheden........

(hopelijk rijden er nog wel treinen) :roll:

By the way,

Memento en Vlinder nog van harte gefeliciteerd ! ( denk niet dat je veel visite krijgt vanavond :cry: )
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Gabrielle schreef:Ben benieuwd hoe laat manlief thuis is,
halverwege de middag belde hij dat hij door de direkteur verzocht werd zo spoedig mogelijk huiswaarts te keren ivm de slechte weersomstandigheden........

(hopelijk rijden er nog wel treinen) :roll:

By the way,

Memento en Vlinder nog van harte gefeliciteerd ! ( denk niet dat je veel visite krijgt vanavond :cry: )
NS is ook een zootje, iig rond Utrecht: aanrijdingen, blikseminslag, enz. Ook in het oosten zijn er een aantal storingen.

Als je op ns.nl kijkt, krijg je op het moment zelfs eerst de storigen te zien ipv de homepage...

Zal lekker druk zijn zometeen in de bus :(
Afbeelding
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

Vandaag geen vlokje sneeuw.. geen druppel regen en vreemd genoeg: ook geen zuchtje wind!

Ps: ik woon en ben ook in Nederland
Leonius

Bericht door Leonius »

Ar-Jan schreef:Vandaag geen vlokje sneeuw.. geen druppel regen en vreemd genoeg: ook geen zuchtje wind!

Ps: ik woon en ben ook in Nederland
Zo gek is dat niet: dan woon je ongetwijfeld in het noorden van het land en dan bevind je je midden in het oog van de depressie waar het altijd rustig is.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

http://www.nu.nl/news/632269/75/Drukste ... _ooit.html

Echte 'wintersport-taferelen' op de Veluwe geloof ik. Het leger is ook al ingezet om de mensen die al uren onderweg zijn te helpen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Matthijs

Bericht door Matthijs »

hier helemaal niks!
Geen storm, geen sneeuw.
De zon scheen hier vandaag!

Ongelofelijke foto's zeg.
Doet me denken aan febr. jl.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

kwerk op de veluwe.... ontzettend veel sneeuw en wind en regen en wat je nog meer kunt verzinnen.
Ik kom thuis geen vlokje, spatje, zuchtje geweest. Terwijl ik half bevroren was. heel vreemd
Unionist

Bericht door Unionist »

Sneeuw op de Veluwe???!

Welneeeeee

Ooooo, konden we dáárom de stad niet uit?

Een collega van me trouwde vandaag, eerst in Elspeet daarna in Rijssen. Ik hoop maar dat ze zelf in Rijssen zijn aangekomen. Veel gasten vast niet. Sneu hoor.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Echt bizar gisteravond. Ik ging om half 5 weg van kantoor. Over het stuk van kantoor tot de provinciale weg (500meter) deed ik anderhalf uur. Wat een chaos.
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Nou op de veluwe in de buurt van Hoenderloo was het ook een puinhoop, we hebben de hele dag binnengezeten want we konden geen kant uit. Vandaag even eruit en een hele reis ondernemen om ergens wat spullen op te halen. Eens kijken of mijn rijvaardigheid zodanig is dat ik met een aanhanger kan rijden. Ben benieuwd. :roll:
Plaats reactie